יישור שיניים למבוגרים – הכול על שיטת הפלא המפתיעה

צילום: pexels

אנשים רבים חושבים שיישור שיניים הוא טיפול שמתאים לילדים ולנערים צעירים וזוכרים את אי־הנוחות והקושי הכרוכים בהדבקת סמכי מתכת על השיניים ואת תחושת הבושה שנלוותה להם. בשל זיכרונות הילדות הקשים הם מסרבים לחשוב על טיפול נוסף ליישור שיניים גם אם הם זקוקים לו מאוד. לא מעט אנשים הסובלים משיניים לא ישרות, חוששים מהחיוך המתכתי שיפגע להם באיכות החיים ובקריירה, ונמנעים בשל כך מפנייה לאורתודונט.

טיפולי יישור השיניים התקדמו רבות בעשורים האחרונים. תחום האורתודונטיה התפתח מאוד, והיום יש לו הרבה יותר להציע למטופלים מבוגרים. אפשר להתאים את השיטות השונות ליישור שיניים להעדפות של המטופלים, לרצונות ולצרכים שלהם. יישור שיניים כבר מזמן לא פוגם באסתטיות של המראה ולא מפריע לאיכות החיים של המטופלים.

שיטת האינויזליין היא שיטת פלא מפתיעה ליישור שיניים. היא סמויה, כמעט בלתי נראית ומאפשרת למטופלים לשמור על מראה אסתטי ולחייך בפה מלא. יישור שיניים באינויזליין הוא יעיל ומהיר ותוצאותיו מדהימות. זקוקים ליישור שיניים ורוצים לשמוע עוד על יישור באינויזליין? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מהו טיפול באינויזליין?

אינויזליין הוא התקן נשלף, שקוף לחלוטין שמורכב על השיניים של המטופל ומיישר אותן. הוא אינו נראה לעין ומאפשר דיסקרטיות מלאה. ההתקן מתאים למצב השיניים של המטופל ברגע נתון, מיישר אותן בעדינות למנח הרצוי וככל שתהליך היישור מתקדם, הוא מוחלף מדי שבועיים בהתקן חדש ומתאים יותר. אפשר לשלוף את התקן האינויזליין מהפה בזמן האכילה והצחצוח ולנקות אותו מדי יום. אפשר להסיר אותו לפני פגישות חשובות או אירועים ובלבד שהמטופל יקפיד על שימוש בו 22 שעות ביממה לפחות.

במה כרוך התהליך הטיפולי באינויזליין?
- פרסומת -

כדי להתאים התקן אינויזליין האורתודונט סורק את שיני המטופל בסורק תלת־מימד. צילומי הסריקה נשלחים למעבדה, ולפיהם מייצרים את התקני האינויזליין שמתאימים לתהליך הטיפולי. כל התקן אינויזליין מעוצב בצורה שונה מעט, וכל התקן מתאים למנח השיניים בכל שלב בתהליך הטיפולי. המטופלים מקבלים את כל ההתקנים שעוצבו להם ונדרשים להחליפם מדי שבועיים. כך הם לא צריכים להגיע לפגישות תכופות במרפאת האורתודונט ויכולים להמשיך בשגרת חייהם ללא הפרעה.

מה היתרונות של יישור שיניים באינויזליין?

גשר האיוויזליין שקוף ואינו נראה. אפשר לחייך איתו, לדבר ולהתנהג רגיל. אף לא אחד מהמכרים ומהעמיתים שלכם ידע שאתם עוברים טיפול ליישור השיניים. האינויזליין נשאר הסוד הקטן שלכם ושל האורתודונט שלכם, ולכן הוא כל כך מבוקש. אפשר להסיר את גשר האינויזליין בקלות. אם יש לכם פגישות עסקיות חשובות, ארוחות עם לקוחות ואירועים משמעותיים, תוכלו להשאיר את האינויזליין בבית ולצאת לפגישות בראש שקט. האינויזליין מתנקה בקלות ומאפשר לכם לשמור על היגיינת פה טובה. באופן כללי התקני אינויזליין מותאמים התאמה מושלמת למנח השיניים שלכם בכל רגע נתון. התהליך הטיפולי הוא יעיל והתוצאות לא מאחרות להגיע.

אפשר לטפל באינויזליין בכל גיל

יישור שיניים בשיטת אינויזליין אינה מוגבלת בגיל, וזה מה שמיוחד בה. רבים מהמטופלים המבוגרים מחפשים טיפולי יישור שיניים מוצנעים ואסתטיים, ושיטת האינויזליין מאפשרת להם בדיוק את זה. רוב המועמדים לטיפולי יישור שיניים בגילאי 20, 30, 40, 50 ואף למעלה מזה מגיעים למרפאת האורתודונט ומבקשים ליישר שיניים באינויזליין גם כדי לשמור על דיסקרטיות וגם כדי ליהנות מיתרונותיה הרבים של השיטה.

שיניים ישרות, יפות ובריאות מאפשרות חיים איכותיים ומעידות על אורח חיים בריא. אז אל תתנו לחששות, לדאגות ולפחדים למנוע מכם את החיוך הרחב שתמיד חלמתם עליו. פנו למרפאת האורתודונט עוד היום ושאלו על יישור שיניים באינויזליין. ההצלחה שלכם ושל הטיפול מובטחת.