כהונת מנכ"ל רשות השירות הלאומי הוארכה ב-4 שנים נוספות

בהמשך להחלטתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, ובהסכמת נציב שירות המדינה, אמש אושרה הארכת כהונה של ארבע שנים נוספות לראובן פינסקי

בעוד כשבועיים יתקיים האירוע השנתי הגדול ביותר של השירות הלאומי-אזרחי: שבוע הצדעה ל-18,000 מתנדבות ומתנדבי שירות לאומי-אזרחי, כמו כן, במסגרת שבוע ההצדעה תוצג התוכנית האסטרטגית של השירות הלאומי לשנים הקרובות.
הוארכה כהונתו של מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי בארבע שנים. זאת לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט פנה לנציב שירות המדינה ואישר את המינוי.
יש לציין כי בעוד פחות מחודש יתקיים שבוע הצדעה לשירות הלאומי-אזרחי, האירוע השנתי הגדול ביותר להוקרת פעילותם של עשרות אלפי בני ובנות שירות לאומי-אזרחי, הפועלים לילות כימים למען החברה הישראלית. במסגרת שבוע ההצדעה תוצג גם התוכנית האסטרטגית של השירות הלאומי-אזרחי לשנים הקרובות. התוכנית מכילה רפורמות משמעותיות אשר תשפרנה את מערך השירות הלאומי-אזרחי באופן ניכר.
ראש הממשלה ציין בפנייתו לנציב: ״מר פינסקי ממלא את תפקידו לשביעות רצוני המלאה ובתקופת כהונתו הצליח לקדם את הרשות ואת כל שדה השירות הלאומי אזרחי צעדים רבים ומשמעותיים קדימה.״
ראובן פינסקי, מנכ״ל רשות השירות הלאומי-אזרחי: "אני מודה לראש הממשלה והשר הממונה נפתלי בנט על האמון והתמיכה לאורך כל הדרך ושמח על חידוש המינוי לתקופה כהונה נוספת".
"בשנה האחרונה ובהובלת ראש הממשלה אושר תיקון היסטורי לדמי הכיס של בנות ובני השירות הלאומי, אושרו תקנים לנוער בסיכון ובעלי מוגבלויות, תוספות ייעודיות לבנות שירות בודדות ועולות ועוד. כל זאת למען מיטב בנינו ובנותנו, מדובר בלמעלה מ 18,000 מתנדבות ומתנדבי השירות בחינוך, ביטחון, רווחה, טכנולוגיה, בריאות ותחומים נוספים. בני ובנות שירות נותנים את הלב והנשמה למען המדינה והחברה".

"אני נרגש ונמרץ לקראת תקופת כהונה נוספת ומתפלל לקדוש ברוך הוא שיצליח דרכי להיות שליח נאמן לעם ישראל מדינת ישראל ואזרחיה".