כולנו אור איתן: סיורי רחובות בירושלים לכבוד החנוכה – בחינם!

עיריית ירושלים תקיים בלילות החג סדרת סיורי חנוכה ברחבי העיר ללא עלות ובהרשמה מראש, עבור תושבי העיר, תושבי הדרום והצפון המתארחים בירושלים וכל תושבי ישראל. את הסיורים, ידריכו מיטב מורי הדרך הירושלמיים

הסיורים יתקיימו בכל ערב של חג החנוכה (מלבד יום שישי), וייצאו מכיכר הדוידקה, בשעות 17:00 ו-19:00.

הסיורים, אשר יימשכו כשעה וחצי כל סיור, ייקחו את המשתתפים למסע מרתק בשכונותיה השונות של ירושלים ויחשפו אותם לסיפורים, לתרבות ולמנהגים הייחודיים של כל שכונה. בין המקומות שייכללו בסיורים: שכונת נחלאות הקסומה, השכונות החרדיות ומרכז העיר. את הסיורים ידריכו מיטב המדריכים הירושלמיים המכירים את העיר על בוריה, אשר יעניקו למשתתפים חוויה מיוחדת ומרגשת. הסיורים מותאמים לכל המשפחה, וחלקם מוגדרים כסיורים לסקרנים ולמיטיבי לכת.
הסיורים מהווים הזדמנות מצוינת לחוות את חג החנוכה בעיר העתיקה, ולגלות את הסיפורים המרתקים של ירושלים. פרטים נוספים ולרישום לסיורים, ניתן למצוא באתר האינטרנט העירוני.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "רחובותיה הקסומים של ירושלים, לובשים אור יקרות מיוחד בתקופת לילות החנוכה. מיזם זה, ימלא את רחובותיה של ירושלים בתיירים, נשים, גברים וטף, אשר יהנו מכל מה שיש לירושלים הקסומה להציע. העיר ירושלים מזמינה בברכה את כל תושבי ישראל ליהנות מיופייה הייחודי ומאורה של העיר ולהתאחד סביב סיפורי הגבורה והמורשת הקיימים בה. בערבות ההדדית וברוח הירושלמית – ננצח!"