כיצד אימון רטט עוזר לפיברומיאגליה?

אימון רטט
אימון רטט

פיברומיאלגיה זו מחלה שאנחנו, היום, בעולם המודרני בו אנחנו חיים, לא בדיוק יודעים לתת לה מענה. הסיבה לכך היא העובדה כי אנחנו עד היום לא יודעים בוודאות מה הגורמים למחלה הזו. מה שאנחנו כן יודעים הוא שהסובלים מהמחלה מעידים על כאבים שלא מרפים בשרירים ובעצמות. פעמים רבות אלו הסובלים מפיברומיאלגיה מדווחים על ירידה משמעותית באיכות החיים ועל שורה של קשיים במקום העבודה ובחיים עצמם. הרבה דרכי טיפול מנסות לסייע לסובלים מהמחלה הארורה. אחת מהן, היא שיטת טיפול חדשנית, שמנסה לתת פיתרון לבעיה מזווית קצת שונה.

מה זה אימון רטט?

אימון רטט הוא אימון שנערך על גבי מכונה מיוחדת שבה יש תנועה של מעגלים חשמליים ששולחים כמו רטט נעים אל עבר הגוף. על המכשיר ניתן לבצע שורה של פעולות פשוטות, תרגילים קלים, שמחזקים את השרירים ואת העצמות ובאופן מפתיע, שאנחנו לא עד הסוף מבינים, מצליח לעזור מאוד לחולי פיברומיאלגיה.

הדיווחים של החולים מפתיעים מאוד

כאשר אנחנו מדברים על אימון רטט אנחנו מדברים על תוצאות מדהימות למדי. אנחנו מדברים על אימון רטט שממש מאפשר לחולים, לאלו הסובלים מהמחלה הזו, תוך כדי אימון, טיפול בפיברומיאלגיה. כתוצאה מהטיפול הם יכולים כמעט לחזור לשיגרת חיים תקינה לחלוטין, מה שבאמת מצליח לשנות את החיים של הסובלים מהמחלה, אלו שלא הצליחו לפני כן לקיים אורך חיים רגיל ופשוט, במאה שמונים מעלות.

יש להיעזר באיש מקצוע

מטבע הדברים אנחנו לא ממליצים לעבור את המסלול הזה לבד. חשוב מאוד להיעזר באיש מקצוע מעולים הרפואה שיתן לכם את ההכוונה הדרושה לכם. שימו לב שאתם נעזרים במי שיכול לעזור לכם להבין אילו תרגילים אתם צריכים לבצע על המכשיר ובאיזה אופן. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם עושים את הדבר הנכון וכי אתם בסופו של דבר, שומרים על עצמכם ומצליחים להגיע לתוצאות הרצויות.

אין שום סיבה לא לנסות

- פרסומת -

כאמור, המחלה, פיברומיאלגיה, זו מחלה לא פשוטה בכלל. מדובר כאן על פטנט חדשני פורץ דרך בתחומו, אין סיבה שלא תנסו לעבוד על המכשיר, לראות מה היתרונות שלו ולהבין האם הוא יכול לעזור גם לכם. מה גם שהמכשיר מאפשר, בין היתר, חיטוב הגוף וכמובן הצרת היקפים, כתוצאה מהפעילות הספורטיבית.