עריסה מומלצת – הכירו מיטה מתחברת לתינוק

עריסה מתחברת היא מוצר נפוץ יותר ויותר בעת האחרונה. יחד עם הקנייה הגוברת, מיוצרת המיטה המתחברת בהתאם. ישנם מבחר מיטות מחברות- לקנייה או להשכרה. למרות שההבדל בין העריסות המתחברות השונות מתבטא בדקויות, הרי שהשינויים הללו הם המכריעים בין שימוש נוח וזמין לבין שימוש מסורבל ובלתי אפשרי.

צילום: גדלים ביחד

עריסה מתחברת הופכת לחלק בלתי נפרד מהמיטה של הורי התינוק, ועל כן, על הדופן הרביעית שלה להיות בטיחותית אך להתנתק בקלות בשעת לילה מפוהקת ועמוקה. על העריסה לאפשר נגישות לתינוק ולטיפול בו, ועליה להיות בגובה ממוקד ומדויק של מיטת הורי התינוק, ובכך להבטיח את בטיחות העריסה המתחברת, כאשר ניתן להשתמש באופציה של להשכיר עריסה מתחברת, במקרים בהם גודל מיטת ההורים נתון לשינוי בעתיד או שמדובר בדירה מושכרת ובגודל מיטת הורים לא סופי.

וזו הסיבה, שבנוסף לאופציית הרכישה של מיטה מתחברת לתינוק, קיימת אפשרות של השכרת עריסה, כזו שעלותה אינה גבוהה לתקופת השימוש, והיא מאפשרת גמישות בהתאמת הגדלים ועלות חודשית נמוכה תוך שימוש מפנק ונעים.

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים עריסה מתחברת?

לפני הכול, חשוב לדעת, כי עריסה מתחברת אמורה לשמש אתכם לטווח הרחוק ולאפשר לכם לחסוך ברכישות מיותרות ולהנות מן העריסה שקניתם לאורך זמן. וזו הסיבה, שעריסה מתחברת מתוצרת "גדלים ביחד" מאפשרת שילובים שונים אשר גורמים לעריסה המתחברת להיות בשימוש תדיר, גם לאחר גדילת התינוק והתפתחותו, וזאת על ידי הפיכת העריסה המתחבאת לספה ילדותית מתוקה המתאימה לילדים.

לפני שבוחרים עריסה מתחברת, בנוסף למהות ורמת השימוש חשוב לוודא את החומרים מהם עשויה העריסה המתחברת. כיון שככל שהשימוש בעריסה גדל, על העריסה המתחברת להיות עמידה ואיכותית יותר. זה המקום לציין, כי העריסה המתחברת מבית "גדלים יחד" עשויה מחומרי איכות עמידים לאורך זמן, אשר עומדים בתווי תקן בינלאומיים ומשולבים בטכניקות מגוונות לעמידות ולחוזק העריסה, ביחד עם אסתטיקה ונוי. וזו גם הסיבה שביכולתכם להשכיר את העריסה המתחברת, ולהיות בטוחים כי גם העריסה המושכרת עמידה ואיכותית לשימושכם האישי.

כמה נוח – ככה מומלץ
- פרסומת -

עניין מהותי וחשוב נוסף, שיש לבדוק טרם הקנייה, או לפני שאתם רוצים להתחיל תקופה של השכרת עריסה מתחברת – הוא עניין הנוחות. הרי כל מטרת העריסה המתחברת, היא להקל על הנוחות ולאפשר קרבה אימהית לתינוק הגדל. עריסה מתחברת מסורבלת, אשר מקשה על הניוד ואינה מאפשרת הסרת דפנות מהירה, אינה מומלצת לרכישה, כיוון שהיא אינה נוחה וגמישה לשימוש. לעומת זאת, עריסה מתחברת המיוצרת ב"גדלים יחד" בנויה בטכניקה ייחודית, המאפשרת את הסרת הדופן הרביעית בקלות, כוון מדויק לגובה מיטת ההורים וניוד קל וגמיש המאפשר להזיז את העריסה במהירות מחדר לחדר ואף להפוך אותה לאחר גדילת התינוק לספת ילדים חיננית.

כדי להקל על ההזזה והניוד, מגיעה העריסה עם ארבעה גלילים חלקים ונוחים, המאפשרים העברה מהירה מחדר לחדר, ואף מעצור לגלגלים לבטיחות מקסימלית. ניידות זאת מקלה עליכם גם בעת שאתם מעוניינים בהשכרה של עריסה מתחברת, ולהיות בטוחים כי ההשכרה אינה באה כלל על חשבון הנוחות והגמישות.

הורים עם אחריות

וכמובן לא שכחנו את נושא הבטיחות. כהורים, מוטלת עלינו חובת האחריות לשלום התינוק, ועל כן, הדבר הראשון שנבחן בבואנו לקנות או להשכיר עריסה מתחברת, זו רמת הבטיחות שלה.

ישנם כל מיני אלתורים ואימפרוביזציות לגישה נוחה בין האם לתינוק. אך לא זה מה שתמצאו בעריסה מתחברת הייחודית של "גדלים יחד". בין אם תקנו ובין אם תרצו להשכיר את העריסה מתחברת, כאן תמצאו עריסה הבנויה הייטב, לפי כל כללי הבטיחות ותווי התקן, ועם שילוב של אביזרי עזר המאפשרים התאמה מדויקת בין העריסה לבין מיטת ההורים, דבר שמוביל לבטיחות מלאה ולמניעת סכנות ותקלות.

הטכנולוגיה החדשנית של עריסה מתחברת מבית "גדלים ביחד", מאפשרת גם שילובים שונים למיטת הורים מורכבות יתר, כמו מיטות הבאות עם מסגרת רחבה, מיטות גבוהות, ועוד. וכל זאת, על מנת לאפשר חיבור מלא נוחות, מבלי לוותר על הבטיחות הנחוצה לשלום התינוק. ולאפשר התאמה מושלמת לא רק בעת קנייה של העריסה, אלא גם עבור אלו שמעוניינים בהשכרת עריסה מתחברת בתנאים שונים.

התאמה מושלמת

עריסה מתחברת מבית "גדלים ביחד" שמה דגש על נוחות השימוש, הן מבחינת הפרקטיקה והן מבחינת התקציב. וזו הסיבה שניתן להשכיר עריסה מתחברת, בתקציב מותאם אישית, ולהנות גם בהשכרה מכל המעלות הייחודיות שיש רק לעריסה מתחברת מבית "גדלים ביחד".