כך תבחרו מתנה מנצחת ליולדת הנרגשת

תמונה: freepik

איזו שמחה! נסיך חדש או נסיכה חדשה הצטרפו למשפחה. תהליך הלידה הוא תהליך משמעותי וארוך של 9 חודשים, ואין ספק שהוא אחד מהרגעים הקסומים, המרגשים והמשמעותיים בחייה של אישה ושל בני הזוג המאושרים, אך גם בין הקשים והמאתגרים.

כל אישה ואישה תחווה את הלידה קצת אחרת. ישנן כאלה החוות לידה מהירה וקלילה אך לעיתים ישנן כאלה החוות לידה מורכבת וארוכה יותר.

אם חיפשתם מתנה איכותית ליולדת הטריה שתשמח אותה בתהליך ההתאוששות, חברה טובה, קולגה לעבודה או קרובת משפחה (וכבר הלכתם לאיבוד בין שלל האפשרויות) אנו כאן לעזרתכם – אספנו לכם כמה טיפים מנצחים לבחירת המתנה המושלמת.

רבות החנויות שמציעות מארזים ליולדת, טרנד חם מאוד כיום בשוק עם מגוון אינסופי. מארזים ארוזים היטב, המכילים מספר מוצרים המרכיבים יחדיו את המתנה המושלמת ליולדת ולתינוק, המותאמים לתינוק או התינוקת שרק עתה נולדו.

- פרסומת -

המגוון הוא אדיר, תוכלו למצוא מארזים ברמות מחיר שונות, הכוללים אביזרים לתינוק וליולדת שכבר נבנו במיוחד בשבילכם לכבוד השמחה אבל איך בסוף בוחרים?

כדאי שתכירו כמה דגשים בבחירת המתנה:

  1. איכות המוצרים – כאשר אנו מדברים על מוצרים לתינוקות עצמם, יש להקפיד על איכותם וטיב חלקיהם, שכן מוצרים אלו יכולים להיות מסוכנים ולהתפרק או לדוגמא להיות עם בד שאינו נעים לגוף התינוק ויכול להציק ולהפריע לו.
  2. בטיחות המוצרים – מוצרים שמגיעים כמתנה לתינוק הרך חייבים להיות בטוחים מאוד לשימוש ובעלי תו תקן ישראלי – כלומר עברו בדיקות איכות וזהו פקטור מאוד חשוב.
  3. מהירות הגעת המשלוח – אם אנחנו רוצים לשלוח לבית החולים או לבית היולדת – לא נרצה לפספס את המועד. טיימינג זה הכול בחיים, לכן חשוב להזמין את המתנה מחנות או אתר אינטרנט אונליין המבצע משלוחים מהירים שיגיעו ישר אל היולדת היקרה.

בחיפושים שלנו מצאנו את אתר קיפי, אתר אונליין המתמחה במתנות וצעצועים ומציע גם שירות משלוחים מהיר, אפילו מהרגע להרגע, בו תמצאו שלל מארזים לבן ולבת, במחירים משתלמים.

תמצאו באתר מגוון מתנות וצעצועי תינוקות ותוכלו להרכיב מתנה ומארז משלכם, אך כמובן שהרכב המארזים היפהפה שקיים באתר יוצא משתלם הרבה יותר מרכישת המוצרים בנפרד, והוא מאגד בתוכו את המוצרים הנחוצים והמתאימים ביותר לתינוק הנולד, ולכן זוהי האופציה המומלצת לטעמנו.

באתר קיימים משלוחים מהירים בפריסה ארצית, כאשר רוב הלקוחות מדווחים על קבלת החבילה כבר מהיום למחר.

האתר מספק שירות גם לממהרים ולמחכים לדקה ה-90, ולכן אם תרצו לשלוח ישירות לבית החולים או לבית היולדת, זה אפשרי! אנחנו הזמנו והופתענו מזריזות החבילה שהגיעה לפתח דלתנו עוד ביום ההזמנה.

המארזים באתר קיפי כוללים שמיכות רכות לתינוק/ת, מוביילים למיטה ולעגלה, מעודדי זחילה, רעשנים ודובים ליולדת כל כך חמודים! כל המוצרים שימושיים ומותאמים במיוחד לתינוקות שרק עתה נולדו. חשוב מאוד לשים לב שהמוצרים עברו אישור ובדיקת איכות של מכון התקנים הישראלי, והם בטוחים לשימוש התינוק.

הסטים יגיעו ארוזים בצלופן מרשים וסרט משיכה, ואנו מאמינים שהם ירשימו ויפתיעו כל יולדת טרייה, שתשמח לקבל את החבילה לדלת ביתה או ישירות לבית החולים, כך שלא תצטרכו לצאת מהבית – בכמה קליקים פשוטים תוכלו לשלוח חבילה שווה ישר אל היולדת, וזהו בהחלט שינוי מרענן בחוויית הרכישה אליה התרגלנו עד היום.