כך תשיגו כרטיסים במחיר הטוב ביותר לבילוי מושלם עם ילדים

קרדיט תמונה FREEPIK
ככל שאנו אוהבים לבלות עם הילדים באטרקציות, מופעים וימי כיף מושלמים, כך אנו מגלים כי מאד יקר לשלם על יום שכזה עבור כל בני המשפחה. בילוי של יום שכזה עלול להעלות מאות שקלים, אשר ביחד עם ארוחה נלווית, ממתקים ועוד כמה מזכרות עלול להאמיר לעלות גבוהה אף יותר מהצפוי.

כדאי וניתן למצוא את ההנחות הניתנות במקומות השונים, ואם אפשר אפילו להמתין לימים בהם ההנחה היא המשמעותית ביותר. כדי לחסוך כסף ככל הניתן, ניתן להשתמש בהיותכם חברי מועדון, הנחות של ימי חג או סופי יום, קופונים שונים המתקבלים ממקומות עבודה ועוד. בנוסף, תשמחו לגלות שישנם מקומות, כמו פארק השעשועים מג'יק קאס שדואגים בעצמם להנגיש עבורכם הנחות אישיות וקבוצתיות, בעיקר כאשר ישנן הופעות, ימי חג וזמנים, בהם ניתן לצ'פר ולכבד את הקהל הרב שמגיע. להלן מס' דרכים נוספות בהן ניתן ליהנות מהנחות נוספות, כדי להשאיר טעם טוב יותר מיום הבילוי המהנה:

הנחות אישיות לאטרקציות והופעות

בדרך כלל ההורים הולכים אחר חלומותיהם ורצונותיהם של הילדים בחיפוש אחר הבילוי המושלם. חלק מהילדים יבחרו בבילוי באטרקציה כמו לונה פארק לילדים , בעוד אחרים יבחרו בהופעה או סרט. כך או כך, כדי לקנות כרטיסים מוזלים, יהיה עליכם להתעניין האם המקום הספציפי נותן הנחות תמורת חברותכם באחד ממועדוני כרטיסי האשראי, קרנות השוטרים, ארגון המורים, או מועדונים אחרים בהם אתם חברים. שיעור ההנחה שתקבלו יכול לנוע מאחוזים בודדים ועד עשרות אחוזים, תלוי במועדון, ביום ובשיתוף הפעולה של מקור ההנחה עם המקום הספציפי. לצד זה, כאשר אתם לוקחים מספר ילדים לבילוי, שיעור ההנחה יכול להעלות ובכל מקרה יהיה גם משמעותי יותר. 

קרדיט תמונה FREEPIK

הנחות קבוצתיות 

- פרסומת -

מגוון אתרי אטרקציות נותנים הנחות קבוצתיות בימים שונים או לקבוצות שונות. תוכלו להתארגן קבוצה ממקום העבודה או מתוך קבוצת החברים הקרובה ולהגיע למקום. היתרון בכך הוא שאתם יכולים ליהנות מהנחה משמעותית מחד ועדיין ליהנות עם קבוצה גדולה של חברים מאידך. הנחות קבוצתיות ניתנות גם מדי פעם ממקומות העבודה של ההורים או מוועדים גדולים ומוסדרים ולפעמים אף דרך מקום מגורים או התארגנות אחרת. דרך נוספת ליהנות מהנחות קבוצתיות או מהנחה בשיעור גבוה יותר היא  האופציה לרכוש 1+1. משמעותה של הנחה זו היא כאשר רוכשים כרטיס אחד במחיר מלא, ומקבלים עוד כרטיס כניסה במתנה. באופן כזה תוכלו ליהנות מבילוי עם הילדים בלונה פארק או מצפייה בסרט למשל במחירים אטרקטיביים ונוחים יותר, כאשר כל ילדיכם יכולים להיכנס ולהשתתף ביום הבילוי המשפחתי.עם זאת, כדאי להתעניין טרם ההגעה בהנחות השונות הניתנות להורי הילדים במקומות השונים, כדי שלא תיגרם עוגמת נפש כאשר תידרשו לשלם את המחיר המלא כשאתם כבר נמצאים במקום. ניתן להתרשם מההנחות באתרי האטרקציות או באתרי המועדונים השונים. 

רשתות חברתיות

בשל הכוח הרב של הרשתות כיום, כאשר אלו מהוות כלי פרסומי נפוץ, מומלץ תמיד לעקוב אחר קבוצות שונות בנושאי הנחות והטבות וכן אחר העמודים הרשמיים של אותם מקומות בילוי. תמיד תוכלו למצוא קופון ייעודי או קישורים לעמודי נחיתה עם הנחות.