דלתות פנים לבית – מהן דלתות פולימר והיכן הן מתאימות?

קרדיט לתמונות: AdobeStock

במהלך עיצוב של בית/דיר חדשים או שיפוץ של מקום קיים, מומלץ מאוד להשקיע בבחירה נבונה ומושכלת של דלתות פנים – חשוב להתאים את סוג דלתות הפנים למאפיינים של הבית, כמו גם לצרכים ולטעמים שלנו, וכיום קיימות בתחום זה אפשרויות רבות לבחור מהן.

אחד הסוגים היעילים והמעניינים ביותר של דלתות פנים אשר קיים כיום בשוק וזמין בישראל במגוון דגמים שונים הוא דלתות פולימר, אותן ניתן למצוא כבר בבתים רבים. מהן דלתות פולימר? מהם מאפייניהן ויתרונותיהן ומתי/היכן סוג זה של דלתות פנים מתאים לשימוש?

פתרון לדלתות פנים שכדאי להכיר – דלתות פולימר

"פולימר" הוא למעשה שם נרדף לפלסטיק, אך חשוב להבין כי אלו הם שמות כלליים יחסית לקטגוריה שלמה ועשירה של חומרים. קיימים סוגים רבים ושונים של פלסטיק ושל פולימרים, והמאפיינים של רובם (או לפחות אלו שניתן למצוא בדלתות פולימר) הופכים אותם לחומר יעיל ומתבקש לשימוש – חומר חזק, עמיד, קל משקל וזול לייצור. 

קרדיט לתמונות: AdobeStock

דלתות פולימר הן למעשה דלתות פלסטיק – דלתות העשויות מחומר פולימרי ייעודי, אשר תכונותיו הספציפיות מתאימות במיוחד לשימוש באובייקטים כמו דלתות. אחד המאפיינים המרכזיים של דלתות פולימר הוא העמידות למים – אלו הן דלתות אשר עמידות לחלוטין בפני מים, ולכן אינן נשחקות, מתנפחות או נהרסות כאשר הן נחשפות למים לאורך זמן (למשל כאשר שוטפים את הרצפה או כאשר הדלת היא של חדר המקלחת וסופגת לחות ורטיבות מדי יום). 

- פרסומת -

הפולימר הוא כאמור חומר עמיד ביותר, ובמיוחד כאשר מדובר בדלתות פנים (אשר אינן חשופות לשמש, פגעי מזג אוויר שונים וכיוצ"ב) דלתות פולימר מחזיקות מעמד למשך שנים רבות וארוכות, ושומרות על הצורה והמראה הכלליים שלהן באופן כמעט מושלם. ניתן גם למצוא דלתות פולימר מעוצבות בצורות שונות ובצבעים שונים, וכך להתאימן לסגנון העיצובי הספציפי של הבית או הדירה שלנו. 

קרדיט לתמונות: AdobeStock

בנוסף לכל זה, מדובר בחומר זול לייצור, ולכן גם המחיר של דלתות פנים מסוג זה הוא אטרקטיבי ביותר. 

כל היתרונות השונים הללו הופכים סוג זה של דלתות לאחד הסוגים המומלצים והמתבקשים ביותר לשימוש כיום…

דלתות פולימר ומבחר דלתות פנים ברמת האיכות הגבוהה ביותר – דלתות בכר

במידה ואתם מתעניינים בדלתות פנים עבור בית חדש או משופץ, חשוב לחפש במקומות בהם המבחר גדול ועשיר, וכולל כמובן גם סוגים מתקדמים שונים דוגמת דלתות פולימר. 

קרדיט לתמונות: AdobeStock

בחברת "דלתות בכר" הישראלית, המתמחה בדלתות בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, תוכלו למצוא גם מבחר רחב של דלתות פולימר. כמובן שתמיד מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע של החברה המתמחה בדלתות פנים לפני שמבצעים את הבחירה והרכישה, ולתאם פגישת ייעוץ ומדידות. ההשקעה בדלתות פולימר אינה גבוהה במיוחד (כאמור, מדובר באחד מסוגי דלתות הפנים הזולים יותר), והיתרונות המאפיינים דלתות אלו משמעותיים ביותר. ללא ספק מדובר בפתרון איכותי ששווה להכיר ולשקול עבור דלתות הפנים לבית שלנו.