כל מה שרציתם לדעת על תמ״א 38 בפתח תקווה

כדי לקיים תמ״א 38 בפתח תקווה בהצלחה רבה וללא שום פספוסים ובעיות לא צפויות עם הפרויקט, יהיה חשוב לפנות אל שירותיו של עורך דין תמ״א 38 שיהיה מסוגל לבדוק אם קיימים עיקולים על חלק מהדירות, להגיש את הבקשות לפרויקט החידוש לגורמים הרלוונטיים ולייצג אתכם לאורך כל אורכו של הפרויקט. כך תוכלו להיות רגועים ולראות כי הפרויקט רוקם עור וגידים בדיוק כפי שאמור להיות.

קודם יסייע עם בדיקת עיקולים

תועלת משמעותית בפנייה שלכם אל שירותיו של עורך דין גנגינה תהיה עצם זה שהוא יוכל לבצע בדיקה של עיקולים על דירות שנמצאות בפרויקט התמ״א. כך יהיה ניתן להתקדם עם הפרויקט ללא הפתעות שיהפכו לבעיות לא צפויות, דבר שיהיה חשוב עבור כל אחד מכם שירצה להיות בטוח כי הוא פועל בצורה מושכלת ונבונה בכל הקשור לכך.

הגשת הטפסים והתמודדות עם גורמים בירוקרטיים

- פרסומת -

שירותי נוסף של עורך דין מקרקעין יהיה עצם זה שהוא יוכל להגיש עבורכם את הטפסים לגורמים הבירוקרטיים השונים וזאת על מנת להבטיח שתוכלו להיות במצב מיטבי ולא לשבור את הראש בהתעסקויות עם כל אחד מהגורמים הללו. כך פרויקט החידוש יוכל להתקדם בצורה הרבה יותר מהירה וללא שום בעיות שעלולות לצוץ במהלך הדרך בעצם.

ייצוג דיירי הבניין בכל עניין במהלך הפרויקט

לבסוף עליכם להבין כי עורך דין גנגינה יוכל לייצג את דיירי הבניין בו יבוצע תמ״א 38 בכל עניין קטן. כך הם יהיו מיוצרים על ידו מול יזם הפרויקט, כך הדבר יוכל לאפשר לכם להתקדם עם מימוש הפרויקט בלב שלם ומתוך ידיעה כי גורם מקצועי ומנוסה עומד לצדכם ויבטיח שהכול יבוצע בדיוק כפי שאמור להיות וללא יוצא מן הכלל. 

בעצם מדובר בהזדמנות מאוד גדולה עבורכם שתוכל להיות משתלמת במיוחד וזאת כאשר מסתכלים על העניין הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קיימים בדרך ונוגעים לכך. הרי בוודאי תרצו לדעת כי פרויקט החידוש של המבנה שלכם יוכל להתקיים ללא רבב ותוך כדי שאתם נעזרים בגורמי המקצוע המנוסים ביותר.