כמה חשוב שיהיה גיבוי לעסק שלך?

קרדיט: pexels
בעולם הדיגיטלי והממוחשב של היום, עסקים עושים שימוש נרחב במחשבים וברשת האינטרנט, פעמים רבות מבלי להכיר בכלל בסכנות הגלומות בכך. לעיתים, למרות כל ההגנות שנבקש לשים, מתרחשות תקלות שגורמות לאיבוד מידע חשוב.

שירות גיבוי בענן לעסקים יכול להיות בדיוק ההבדל בין קריסה מוחלטת מאיבוד מידע ובין שגרה מבורכת. על חשיבות השירות ומשמעותו לעסק בכתבה שלפניך. 

מדוע גיבוי בענן חשוב כל כך? 

דמיינו רגע מצב בו העסק חווה מתקפת סייבר נרחבת וכל מאגרי הנתונים של הלקוחות נמחקים. עכשיו דמיינו שבתוך התרחיש הנורא מכל הזה, אין לעסק שום אפשרות לחזור ולגלות מיהם אותם לקוחות ומהם הפרטים שלהם, ועוד יותר גרוע – אין שום מקום ממנו ניתן לשחזר את הפרטים. בדיוק לשם אירועים כאלה נוצר שירות גיבוי בענן שמהווה פלטפורמה בטוחה של שמירת הנתונים במקור חיצוני ומוגן מחוץ למחשבי העסק. הוא מיועד לכל סוגי העסקים, וכמובן לאלה שלא רוצות לאבד את הנתונים השונים בהם, אך במיוחד עבור עסקים שעבורם איבוד מידע רגיש וחשוב יכול להוות גזר דין של סגירת העסק. 

שמירת הנתונים של הלקוחות 

הלקוחות שלנו לא מעוניינים שנשמור את המידע הרגיש שלהם במקום עם גישה למישהו. לצד שמירת נתונים של לקוחות במיקום בטוח, יש להשקיע רבות גם באבטחת המידע הקיימת בחברה. בדרך כלל גיבוי בענן ואבטחת מידע הולכים יד ביד, כאשר נותני השירות של אלה מספקים גם את השירות הזה. 

קרדיט: pexels

אילו יתרונות נוספים יש לגיבוי? 

לשירות גיבוי בענן יתרונות רבים אך מעל כל היתרונות בולטת התכונה אליה שואפים כל העסקים והיא שמירה על המידע שלהם. כולנו כבר שמענו על התקפות סייבר שלא רק ביישו את החברה, אלא חשפו את המידע הרגיש של הלקוחות. במקרים אחרים מחיקה של נתוני לקוחות גרמה לקריסת החברות שלא הצליחו לשחזר את המקור המממן שלהם. הגיבוי מסייע לשמור על כל נתוני העסק – כל מסמך, כל חוזה וכל חתימה שנעשים באופן דיגיטלי נשמרים בענן, כך גם מיילים, תמונות, נתונים על לקוחות ונתונים כספיים. למידע נוסף על גיבוי בענן לעסקים לחצו על הקישור הבא: https://www.informat.co.il/גיבוי-בענן-לעסקים/

מה צריך לדעת לפני שבוחרים בשירות גיבוי בענן?

- פרסומת -

גם כאשר בוחרים שירות גיבוי בענן יש לעשות זאת תוך מחשבה ובחינה מעמיקה של החברה המספקת שאת השירות. אחרי שהגענו למסקנה שכל עסק זקוק לשירות, נדבר על מה שצריך להיות בשירות כדי לבחור בו. כמובן שאנחנו רוצים לבצע שמירת נתונים של לקוחות אך הגיבוי בענן הוא הרבה מעבר לכך, יש לוודא שמדובר בשירות מאובטח ואמין, שהוא אוטומטי ושהשחזור בו יכול להיעשות באופן כמעט מידי. התמיכה הטכנולוגית שלו צריכה להיות רחבה, גם ביכולת הניהול העצמית של הלקוח וגם ביכולת שחזור המידע. 

לסיכום, שירותי גיבוי בענן לעסקים הם שירותים נחוצים לכל סוג של עסק וחברה, ובוודאי כאשר מדובר על עסקים שמסתמכים על מאגרי לקוחות נרחבים המנוהלים דיגיטלית. יש לאינטרנט יתרונות רבים אך במקרה הזה מדובר דווקא בחיסרון עמו שירותי הגיבוי מצליחים להתמודד. הבחירה צריכה להיות בשירות אמין, מקצועי, מוצפן ונגיש בכדי שיהיה משתלם לעסק.