כרטיס סים לאיחוד האירופי

כרטיס סים לאירופה
כרטיס סים לאירופה

כרטיס ה-SIM לאירופה הוא שירות חדש שמציעה Simzol המאפשר לנוסעים להשתמש בטלפון שלהם באירופה ללא דמי נדידה.

כאשר אתה מפעיל את השירות, הטלפון שלך יעבוד בדיוק כמו בבית, אלא שתוכל לבצע ולקבל שיחות באותו מחיר כמו שיחה מקומית.

זה נהדר עבור מטיילים מכיוון שהם לא יצטרכו לדאוג שיגבו עלויות נדידה גבוהות כשהם בחו"ל.

כרטיס סים הוא כרטיס קטן המוכנס לטלפון נייד

הוא מכיל מידע כמו מספר הטלפון, רשימת אנשי הקשר והודעות טקסט.

- פרסומת -

כרטיס ה-SIM חשוב מכיוון שהוא מאפשר לך להשתמש בטלפון שלך במדינות אחרות.

מהם היתרונות בכרטיס SIM?

-אתה יכול להשתמש בטלפון שלך במדינות אחרות -אתה יכול לבצע ולקבל שיחות והודעות טקסט בקלות

כרטיס סים לאירופה הוא כרטיס קטן המאפשר להתחבר לרשת סלולרית. ניתן להכניס אותו למכשיר כמו טלפון או טאבלט והוא מאפשר למכשיר להתחבר לאינטרנט, לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולבצע שיחות קוליות.

באירופה, כרטיסי ה-SIM מוסדרים על ידי מכון התקנים האירופי לטלקומוניקציה (ETSI). ה-ETSI קובע סטנדרטים עבור כרטיסי GSM SIM באירופה. המשמעות היא שכאשר אתה קונה כרטיס SIM באירופה, הוא יעבוד עם כל המכשירים המשתמשים בטכנולוגיית GSM.

כרטיס SIM הוא שבב קטן ונשלף המאחסן את מספר הטלפון הנייד של המשתמש ונתונים נוספים

כרטיסי SIM משמשים בטלפונים GSM (הנקראים לפעמים טלפונים "3G" או "2.5G") כדי לזהות את המשתמש ואת החשבון שלו מול מפעיל רשת סלולרית, כך שהטלפון יוכל לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות טקסט, וכן גישה לאינטרנט.

האיחוד האירופי הפך כרטיסי SIM לחובה עבור כל הטלפונים הניידים החדשים הנמכרים באירופה. האיחוד האירופי גם הוציא מפרט סטנדרטי עבור כרטיסי SIM בכל המדינות באירופה. המשמעות היא שכל מכשיר שנמכר עם כרטיס SIM יעבוד בכל מדינה באירופה מבלי להגדיר אותו מחדש או לשנות באופן אחר כך שיתאים לסטנדרטים המקומיים.

האיחוד האירופי קבע חובה על חברות הטלפון הנייד לספק כרטיס SIM אוניברסלי שניתן להשתמש בו בכל 28 מדינות האיחוד האירופי. זהו צעד ענק עבור האיחוד האירופי וגם עבור הצרכנים.

ישנם שני סוגים של כרטיסי SIM לאירופה: 1) אלה שפועלים רק במדינה אחת, ו-2) אלה שפועלים בכל מדינות האיחוד האירופי. הסוג הראשון של כרטיס ה-SIM נקרא כרטיס SIM בתוך האיחוד האירופי מכיוון שהוא פועל רק במדינה אחת. הסוג השני נקרא כרטיס SIM מרובה מדינות מכיוון שהוא פועל מעבר לגבולות.

ניתן להשתמש בכרטיס ה-SIM לאירופה בכל מדינה בתוך אירופה ללא בעיות.