תספורת גברים ועיצובי שיער מתקדמים

קרדיט: canva pro

תספורת גברים 

בשנים האחרונות קו החשיבה של הגברים השתנה באופן מהותי בכל מה שקשור לנושא תספורת גברים והגברים מקפידים להגיע לעיתים תכופות אל הספר המקצועי שלהם, כדי לספר ולהתאים את קו השיער שלהם. בעבר לגברים רבים לא הפריעה העובדה שהשיער שלהם אינו מסודר, שיש להם רעמת שיער משמעותית והם צריכים כל הזמן להזיז את השיער. אך היום המודעת עלתה ולכן הם דואגים באופן קבוע להגיע למספרה אחת לשבועיים שלושה בהתאם לקצב הצמיחה של השיער אצל כל אחד.

ברוב המקרים הגברים מגיעים לספר זה או אחר ועל פי מידת שביעות הרצון הם בוחרים מי יהיה הספר הקבוע שלהם. כך הם מגיעים תמיד למספרה שבה הם מרגישים בבית כדי לבצע תספורת גברים והם יודעים שיקבלו טיפול מיטבי ותספורת מקצועית. יש גברים שנהנים כבר שנים מתספורת זהה ואילו אחרים שמעוניינים מדי פעם לגוון ולכן נהנים ממעט צבע, שביל באמצע, שביל בצד ושלל אופציות חדשות על פי הטרנדים האופנתיים. 

השתלמויות של תספורת גברים 

האופנה משתנה מעת לעת ולא מדובר רק על בגדי גברים, בגדי נשים ואקססוריז אלא גם על נושא תספורת גברים. הספרים המובילים מגיעים לעיתים תכופות לסדנאות למידה תיאורטיות ומעשיות בנושאים הקשורים לתספורות חדשות המגיעות ממדינות מעבר לים. המדריכים המקצועיים מעניקים לספרים הכוונה והדרכה מלאה כדי שהם יוכלו להעניק ללקוחות שלהם תספורות חדשניות אשר יובילו לנראות ייחודית שלהם. 

קרדיט: canva pro

הסדנאות האלו מתאימות לתספורות הן לקהל הדתי והן לקהל החילוני תוך ביצוע כל ההתאמות הנדרשות לכל סוגי הקהלים. 

טיפוח הזקן 

- פרסומת -

גברים רבים מגדלים זקן, יש כאלו שמסתפקים בזיפים, אחרים בזקן קטן יחסית ואחרים בזקן ארוך. בכל המקרים הללו יש צורך בטיפול של ספר מקצועי. כפי שהוא מבצע תספורת גברים, הוא מבצע גם תספורת של הזקן. בהתאם לנראות ולצורה שבה מעוניין הלקוח הוא מקצץ את הזיפים המיותרים, מחדד ומעגל את הזקן. כשמדובר בזקן ארוך הוא במקרים רבים גם מקצץ אותו במעט כדי להעניק לו את הצורה נדרשת. מעבר לכך כל לקוח עובר חפיפה הן של השיער והן של הזקן ולאחר ביקור אצל הספר המראה שלו הוא נפלא. 

טיפוח גברי 

נושא תספורת גברים הוא חלק מהמעטפת של הגבר הישראלי המודרני אשר דואג לטפח את עצמו ברבדים רבים. זה מתחיל בעובדה שגברים רבים מגיעים אל קוסמטיקאיות כדי שהן תטפלנה בעור הפנים שלהם. בהתאם לסוג העור של כל אחד מהם הוא מקבל את הטיפול הנדרש ובמקרים רבים הוא ממשיך טיפול גם ביום יום. 

אחד הנושאים המהותיים שדורשים טיפול הוא פצעי האקנה. מדובר בפצעים קשים ומוגלתיים ולכן נדרש לשם כך טיפולים ייעודיים המותאמים לבעיה זו. קוסמטיקאיות רבות בוחרות לבצע במקרים האלו טיפולי פילינג וכך העור העליון מתקלף לאט והפצעים נעלמים

www.zvika-salon.com