לא יאמן שהיא כשרה: הכירו את מסעדת הסטייק האוס החדשה שנפתחה בירושלים

לאחרונה במערכת התבשרנו על מסעדת סטייק האוס חדשה בסגנון ניו יורקי קלאסי שנפתחה בלב ירושלים וכששמענו שהמסעדה כשרה לא היה לנו ספק שנצא לבדוק ולטעום.

סינטה 350 גרם צילום: בן יוסטר

המסעדה החדשה אשר צופה למדשאות השופעות של מלון המלך דוד עוצרת את הזמן, מייצרת חלל נוסטלגי, על-זמני ועוצבה עם קריצה לעיר ניו יורק ולמסעדות הסטייק האוס הקלאסיות שהן חלק בלתי נפרד מהנוף הקולינרי של התפוח הגדול.

המטבח הכשר שיצר השף רועי ענתבי (לשעבר שף במסעדות ברטי ודון קמילו) מציע תפריט המבוסס על נתחי בשר איכותיים מפרות מתוצרת מקומית מהגזע המובחר הולשטיין בלבד. הנתחים מיושנים 30 יום או יותר לקבלת מרקם משוייש, עסיסי ובעל טעמים עמוקים.

בין הנתחים המובחרים שמסעדת ה-GRILL ROOM מציעה: אנטריקוט על עצם PRIME RIB, אנטריקוט על עצם לזוג TOMAHAWK, אנטריקוט בצלייה איטית ENGLISH CUT, אנטריקוט על 2 עצמות KING CUT.

עוד מציע התפריט מנות שישלימו את חגיגת הבשרים כמו: כבד עגל קצוץ, לביבות דגים ואיולי אנשובי, סלט ליטל ג'אם, אינטיאס נא, טרטר טונה אדומה, לברק בגריל פחמים, שניצל עגל, המבורגר GRILL ROOM, שלוש צלעות טלה, סינטה של פרה, פילה בקר ועוד.

פילה בקר 250 גרם. צילום: בן יוסטר
המבורגר גריל רום 200 גרם צילום: בן יוסטר
טרטר פילה בקר איולי וצלפים צילום בן יוסטר
- פרסומת -

התפריט מציע גם מבחר מנות לאוכלי הדגה והעוף כמו: אינטיאס נא, טרטר טונה אדומה, סלמון כבוש, לברק בגריל פחמים, דג ים עם אספרגוס,חצי עוף אורגני, שניצל עגל, המבורגר GRILL ROOM, שלוש צלעות טלה, סינטה של פרה, פילה בקר ועוד.

אינטיאס נא סלק מעושן צילי ולימון וסלמון כבוש שומר מוחמץ וצנונית. צילום בן יוסטר

מסעדת הגריל רום מציעה תפריט אלכוהול משובח עם מבחר יינות עשיר תוצרת הארץ המוגשים גם בכוסות לצד קוקטיילים קלאסיים המותאמים למנות מבית קבוצת אימפריאל. כמו כן, המסעדה כוללת חדר פרטי ל-10 אנשים לטובת אירועים חגיגיים בתיאום מראש.

מסעדת ה-GRILL ROOM כשרה, פתוחה בימים א'-ה' בין השעות: 18:00-22:30