לבחור חברת ניקיון משרדים או עוזרת?

צילום: FREEPIK

חברות ניקיון משרדים מקצועיות יספקו את כל קשת של שירותי הניקיון. השירותים האלה כוללים במקרים רבים גם שירותי ניקיון במקום העבודה בשעות הערב כדי שהעובדים לא יגבלו לעבוד במקום עבודה נקי ומסודר, אלא גם כדי להבטיח שברגע שהם במשרד בבוקר תהיה להם הרגשה מהנה ומתחילים את יום בצורה חיובית. כמו כן, חשיבה על ניקיון בעבודה נובעת גם מהשפעתה על בריאות העובדים. בנוסף, יש את העובדה שחיוני שהסביבה הכוללת של המשרד תשאיר רושם חיובי. זה ועוד גורמים רבים נוספים מוסיפים לרעיון שניקיון המשרד שלכם הוא היבט חיוני במקום עבודה. אבל מה הכי מועיל למקום העבודה שלך? מעסיקים את השירותים הניתנים על ידי חברת ניקיון משרדים מיומנת ומקצועית, או שעדיף להעסיק מישהו שיבצע את הניקיון?

 

ניקיון הוא חיוני בתוך המשרד

בין אם אתם עובדים במשרד עם חלל קטנטן ובין אם אתם עובדים במשרד עם חלל עצום, ברור שיש צורך בשמירה על ניקיון והיגיינה. ראשית, התקופה האחרונה (עם הדבקה בקורונה) הוכיחה בדיוק מדוע חשוב להחזיק משרד נקי, ובלי קשר לשאלה אם יש וירוס מדבק ומסוכן שמסתובב באוויר, הניקיון נשאר בין המרכיבים החיוניים שיגרמו לעובדים להרגיש בנוח במקום העבודה שלהם, בין אם זה לשים את הדברים שלהם על שולחנות כדי לקבל את הדברים שלהם במינימום נוחות.

 

- פרסומת -

עם זאת, לא נשכח שיש נושא שלישי שמשפיע על מידת החשיבות של שמירה על ניקיון במשרד והוא נושא הנראות שלו. משרדים מטבעם הם מקום בו מתקיימים פגישות, לקוחות מגיעים וכן מספר רב של מבקרים נכנסים ואז עוזבים מסיבות שונות. גם אם נשים בצד אפילו דקה את החשיבות של שמירה על ניקיון המשרד ממניעיו, משרד שאינו נקי ומריח מושך או מריח רע וכו' עלול לגרום לאנשים להרגיש אי נוחות או לכל הפחות לגרום להם להרגיש. לא נוח. לפיכך, על בעלי משרדים להחליט ברגע זה או אחר אם להעסיק או לא עוזרת, שהיא אחראית על הניקיון או להעסיק חברה המומחית בניקיון משרדים.

 

עוזרת או חברת ניקיון משרדים בניהול מקצועי?

לכל שיטה יש יתרונות משלה אבל גם חסרונות. כמובן שכל בעל משרד חייב לשקול את החלופות הנכונות לפני קבלת החלטה. הכלל הוא שמבחינת תמחור – חשוב לציין שעוזרת בדרך כלל תעלה פחות משירות ניקיון משרדים ברוב המצבים. זוהי עובדה שזהו היתרון המשמעותי ביותר של חלופה זו, אולם במונחים של תכונות שונות שפועלות, המסקנה היא ששירותיו של מנקה עדיפים מהסיבות שנעבור עליהן:

 

אין צורך לדאוג שהמנקים לא יגיעו בזמן: חברה מקצועית לניקיון משרדים היא כזו שגם מעמידה אנשי מקצוע רבים לקראת העבודה על מנת לטפל במצב אם המנקה הקבועה שלכם לא יכולה להגיע. זהו נתון משמעותי, שכן במשרדים בהם מדובר ביום ספציפי לניקיון וימי ניקיון בודדים בתוך משרדים, אי הופעה ביום עלולה להיות מכרעת.

אבטחה: שירות ניקיון בעל מוניטין גם המשתמש במוצרי ניקיון מתאימים ובטוחים לשימוש בציוד, בניגוד לבעל מקצוע בודד או מומחה פרטי, שלא תמיד ישלוט באילו חומרים נעשה שימוש.

 

אמינות: ניקיון חברה ידאג לרוב גם לעדכן אתכם בהסכם האמון והאמינות, המתייחס למשהו כמו לקיחת מפתח המשרד או העברתו. זה לא תמיד אפשרי עם פרטי

 

ניקיון: איכות הניקוי שלך היא חובה. לחברה מקצועית קל לבקש מנקה אחר במקרה של חוסר שביעות רצון, שלא כמו במקרה של עוזרת בית שקשה להחליף כשאיכות הניקיון לא מוצאת חן בעיניכם. ואכן, כאשר אתם בוחרים לשכור את שירותיה של חברה מקצועית לניקיון משרדים ניתן להימנע מהטרחה של חיפוש מסביב אחר בעל המקצוע המושלם בכל פעם.

 

השותפות ארוכת הטווח: במקרה של חברה מבוססת והסכם עבודה לטווח ארוך.

 

בסופו של דבר, איך אני בוחר שירות ניקיון משרדים אמין?

שירות ניקיון משרדים אמין ומקצועי הוא לא בכל פעם, אך תוך הקפדה על היסודות, תוכלו למצוא חברת ניקיון שתעזור לכם לתחזק את המשרד שלכם לטווח הארוך ותדאג לניקיון משרדים כדי לספק לכם ולשאר הצוות. ראשית, מומלץ לבחור בחברה מוכרת. כמו כן, מומלץ לברר מראש אילו שירותים מציע העסק ומהי מדיניות החברה במידה ויהיה עיכוב בהגעה של שירותי ניקיון, דרושים כדי להגדיל את מספר ימי הניקיון כמו גם אחרים כאלה.