מוניקה הרשקוביץ – טיפול אישי בדרך שלכם

צילום: FREEPIK

בעולם רווי מתחים, חרדות ומערבולות רגשיות השאיפה לשלומות, לאיזון הרמוני ולבריאות מורגשת יותר מאי פעם. כולנו מחפשים נחמה וריפוי וחולמים על צמיחה אישית, ולכן אין ספק שהמסע לשיפור אישי צריך להתחיל בטיפול מקצועי. אבל מה אם הייתם יכולים לעשות את זה בדרך שלכם? הכירו את מוניקה הרשקוביץ, מטפלת מוסמכת שמומחיותה אינה יודעת גבולות. עם גישה ייחודית לטיפולים הוליסטיים רב־תכליתיים היא משנה את כללי המשחק בכל הנוגע לטיפול אישי ולקשר בין מטפל ומטופל. מחרדה וטראומה ועד דיכאון וקשיים בזוגיות – מוניקה היא מגדלור של תקווה לאנשים רבים ויכולה להציע גם לכם מבחר של שיטות טיפוליות שמתאימות לצרכים האישיים שלכם. ואם עדיין לא התרשמתם, מוניקה היא גם מאמנת אישית מנוסה שיכולה להעלות את הטרנספורמציה האישית שלכם לשלב הבא. במאמר זה נתעמק במומחיות של מוניקה הרשקוביץ, נבין למה היא הבחירה הנכונה בשבילכם, ונברר מה תוכלו להרוויח ממסע אישי יוצא דופן בעזרתה ובהנחייתה.

צילום: FREEPIK

הרשו לעצמכם לבחור בעצמכם

הגישה של מוניקה הרשקוביץ לטיפול אישי היא מיוחדת לא פחות מהאנשים שהיא עוזרת להם. בזכות הרקע הנרחב שלה בפסיכולוגיה, בטיפולים רגשיים הוליסטיים ובאימון אישי מוניקה היא משאב בלתי נדלה לכל מי ששואף לשלומות, לאיזון ולבריאות. מה שמייחד את מוניקה הוא המחויבות שלה למטופלים ויכולתה להתאים את הטיפול האישי לצרכים שלהם. בין שאתם מתמודדים עם חרדה, עם דיכאון או עם טראומה, ובין שאתם חווים קשיים בזוגיות או קשיים עם הילדים, למוניקה יש פתרון שמתאים בשבילכם. ערכת הכלים הטיפולית של מוניקה מגוונת להפליא וכוללת מבחר מתודולוגיות כמו NLP, דמיון מודרך, טיפול בקבלה ובמחויבות (ACT), טיפול בציר הזמן, ריברסינג, פסיכו־מטפוריקה, אקסס בארס, תהליכי גוף והעבודה של ביירון קייטי, וזה רק על קצה המזלג, כי יש באמתחתה מתודולוגיות רבות אחרות. רפרטואר עצום זה מאפשר למוניקה להתאים את חווית הטיפול למטופלים ולהבטיח שהיא הולמת את המסע הייחודי שלהם. אבל זה לא נעצר שם; יכולתה של מוניקה חורגת הרבה מעבר לגבולות הטיפול המסורתי. המומחיות שלה כמאמנת אישית משלימה את כישוריה הטיפוליים, ולכן הקליניקה של מוניקה היא מעין ONE STOP SHOP לרווחתכם.

מי צריך טיפול אישי?

אחד ההיבטים המדהימים ביותר בגישה הטיפולית של מוניקה הוא הכלילתיות (אינקלוסיביות) והרב־תכליתיות שלה. בשל כך היא מתאימה לאנשים בכל גיל ומכל שדרות החברה. בין שאתם בני נוער המתמודדים עם חרדות, בין שאתם אנשי קריירה המתמודדים עם מתחים במקום העבודה, ובין שאתם זוג צעיר שחווה קשיים בזוגיות, שיטות הטיפול של מוניקה יתאימו לצרכים האישיים שלכם.

מתמודדים עם חרדות?

חרדה יכולה להיות משתקת ולהשפיע על כל היבט בחיים. שיטות הטיפול המגוונות של מוניקה כוללות בין השאר NLP ו־ACT ויכולות לעזור לכם לחווט מחדש את דפוסי החשיבה, לנהל את החרדות ולהחזיר לעצמכם את השליטה בחייכם.

מתמודדים עם טראומה?

- פרסומת -

טראומה משאירה בנו קרובות צלקות שאינן נראות לעין, אך הן אמיתיות מאוד. המומחיות של מוניקה בדמיון מודרך ובתרפיית קו הזמן יכולה לעזור לכם להתעמת עם טראומות עבר, לרפא אותן ולהשתחרר מהנטל הרגשי הכבד שלהן.

מתמודדים עם דיכאון?

דיכאון הוא אתגר לא פשוט, אבל הגישה של מוניקה לפסיכו־מטפוריקה ולטכניקות טיפוליות אחרות ייתנו לכם שביב של תקווה. מוניקה תדריך אתכם בדרך להחלמה מלאה ותעזור לכם לגלות מחדש את השמחה.

מתמודדים עם קשיים בזוגיות?

מערכות יחסים זוגיות יכולות להיות מורכבות, וגם הזוגות האוהבים ביותר מתמודדים עם קשיים מפעם לפעם. שיטות הטיפול של מוניקה ניחנות באמפתיה יוצאת דופן ועוזרות לזוגות רבים לפתוח את ערוצי התקשורת, להכיל, להבין ולקבל זה את זה ולחזק את הקשר הזוגי.

שואפים לצמיחה אישית ולגילוי עצמי?

לכולנו יש פוטנציאל לא ממומש. מבחר הטכניקות שמוניקה מציעה בקליניקה שלה, לרבות אקסס בארס ו'העבודה' של ביירון קייטי יכולות לעזור לכם להשתחרר מאמונות מגבילות, לגלות את האני האמיתי שלכם ולזהות הזדמנויות לצמיחה ולהגשמה.

הדרך האישית שלכם להצלחה

מוניקה הרשקוביץ מציעה גישה פורצת דרך לטיפולים אישיים שמציבים את המטופלים במושב הנהג, ולפעמים לראשונה בחייהם. מבחר השיטות המוצעות בקליניקה שלה, האמפתיה שלה ונקודת המבט ההוליסטית לתהליכים המובילים לשלומות, לאיזון ולבריאות, הם הכלים הטובים ביותר שיכולים להיות לכם בדרך האישית שלכם להצלחה. חושבים על טיפול אישי? חשבו על מוניקה הרשקוביץ. המסע הטרנספורמטיבי שלכם עומד להתחיל; מוכנים?

לפרטים נוספים היכנסו – https://monicoach.co.il/