לימודי רפואה משלימה – כל הסיבות לבחור בקריירה בתחום

קרדיט לתמונה: pixabay

ההתלבטות בנוגע לבחירת מסלול לימודים ותחום עיסוק לטווח הארוך, היא התלבטות מאתגרת ביותר המשותפת לרבות ורבים מאיתנו כיום (גם אלו מאתנו אשר כבר נמצאים בעיצומה של קריירה מסוימת מזה כמה שנים טובות…). עבור כל מי שמתלבט/ת בנוגע לתחום לימודים, התמחות ותעסוקה, יש כמה סיבות מצוינות לבחון לעומק את עולם הרפואה האלטרנטיבית, ולימודי התחום בארץ

בעבור אלו הנוטים לכיוון של טיפול, סיוע לאנשים והתעמקות בתורות עתיקות ומלאות חכמה ופרקטיקה, יכולים לימודי רפואה משלימה לסייע בבניית תחום עיסוק רווחי שייצר תעסוקה ופרנסה, אז היכן מתחילים? אספנו את הסיבות לבחירה בעולם הרפואה המשלימה, למתלבטות ולמתלבטים המתעניינים בכיוון – 

סיוע לאנשים, פרנסה יציבה ועוד

לא חסרות סיבות לבחור דווקא בלימודי רפואה משלימה בתור ההתמקצעות שלכם לעתיד, במקרה שכיוון זה מדבר אליכם. בכל זאת, רצינו להציג בפניכם כמה מהמאפיינים והיתרונות של התחום שהופכים אותו לאטרקטיבי כל כך להתמחות כיום:

- פרסומת -

בתור התחלה, מדובר כמובן בתחום טיפולי. כלומר, תחום המזכה אתכם באפשרות ובזכות הגדולה לטפל באנשים ולסייע להם על בסיס יומיומי, ואין הרגשה טובה ועילאית יותר מזו. מבחינות רבות ועבור אנשים רבים, זו כבר סיבה מספקת… 

בנוסף, מדובר כיום בתחום שנחשב יציב ומבטיח מבחינה תעסוקתית. קיימות אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות עבור מטפלות ומטפלים אלטרנטיביים, בהתאם לתחום התמחותם הספציפי. בין אם כעובדים בקופות החולים הגדולות (המציעות כיום טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים) או בקליניקות של מטפלים פרטיים או כעצמאים הפותחים קליניקה בעצמם – קהל הלקוחות כיום בארץ ובעולם כולו הוא עצום, ומטפלות/ים טובות/ים תמיד מוצאות/ים לקוחות ופרנסה בתחום. 

קרדיט לתמונה: pixabay

בנוסף, גם הלימודים עצמם נגישים וזמינים כיום בארץ בצורה נוחה וברמה גבוהה ביותר. כמה מהמכללות ובתי הספר המובילים בתחום בארץ מציעים מגוון רחב של מסלולי התמחות וקורסים למיניהם, ולפחות בחלק מהמקרים מועברים מסלולים אלו גם במתכונת לימודים גמישה המאפשרת לכל אחת ואחד להשתתף ולסיים בהצלחה, גם תוך כדי עיסוקי החיים האחרים.

תחום לימודים ועיסוק גמיש ודינמי, בהתאם לרוח התקופה

מאפיין נוסף של רפואה משלימה ואלטרנטיבית (הן בנוגע ללימודי התחום והן בנוגע לעיסוק המקצועי בו) אשר הופך אותו למבוקש מצד אחד ומומלץ ואטרקטיבי כל כך מצד שני, הוא כי מדובר בתחום לימודים/עיסוק דינמי וגמיש, בהתאם לרוח התקופה שבה אנו חיים. לדוגמה, מטפלים אלטרנטיביים יכולים לקחת את העבודה שלהם לכל מקום שאליו הם הולכים, בין אם מדובר במצפה מרוחק בגליל, בטיול במדינה זו או אחרת בעולם או בכל מקום אחר שבו תחפצו לעבוד. הביקוש לטיפולים המשלימים קיים כמעט בכל מקום ובכל זמן, וזאת מפני שהם רלוונטיים לכל בני האדם באשר הם, שהרי כולנו סובלים מדי פעם מבעיה זו או אחרת המצריכה טיפול.

כמו כן, קיים המון מקום להתקדמות או התפתחות לכיוונים שונים בתוך עולם הרפואה המשלימה. למידה של עוד שיטת טיפול, העמקת הידע והניסיון בשיטה שבה מתמחים, שילוב בין שיטות שונות ועוד… השמיים הם הגבול.

אז אם אתם חושבים על לימודים והתחום הזה מושך אתכם – כדאי שתבקרו באתר https://www.reidman.co.il/