למה חברות פינוי דירה מסכימות לפנות דירה בחינם?

בעולם העסקים ובחיים בכלל, כפי שאנחנו יודעים, אין דברים בחינם. לכל דבר יש ערך, כל דבר עולה כסף. בטח אם מדובר בעסק שרוצה להרוויח. אך אחד לא מוכן, אף אחד לא רוצה לעשות את העבודה שלו בחינם. אך, יש מקרים בהם זה קורה. מקרים בהם חברות מוכנות כן לעבוד בחינם כביכול, מתוך ידיעה שזה יכול להשתלם להן, בטווח הקצר או בטווח הארוך. אחת הדוגמאות הטובות לכך, הן חברות פינוי דירה.

תוכן שיווקי 13/02/2020

במאמר זה, אנחנו נסביר בקצרה, מה זה חברות פינוי דירה וכיצד אנחנו יכולים להיעזר בהן, לאחר מכן, נסביר בצורה יותר מפורטת, מה הכוונה שחברת פינוי דירה מפנה בחינם, למה הן מסכימות לכך ואיך אנחנו יכולים ליהנות מכך.

מה עושות חברות פינוי דירה וכיצד אנחנו יכולים להיעזר בשירותיהן?

חברות פינוי דירה, כפי שניתן להבין, מפנות רכוש, רהיטים, חפצים שונים מדירות על פי בקשת בעליהן או יורשיהן. הרעיון הוא פשוט, נניח ואנחנו קיבלנו דירת ירושה, אז במקום שנפנה בעצמנו את כל הרכוש, דבר שיכול להיות מאוד בעייתי מבחינה טכנית וכן מבחינה מעשית, ובוודאי מבחינה רגשית, הרי שאנחנו יכולים להזמין צוות מקצועי שיבצע זאת בשבילנו.

- פרסומת -

כמובן, שאנחנו יכולים להזמין את שירותיה, גם אם נניח יש לנו מספר פריטים בודדים או שאנחנו רוצים לפנות חדר מסוים מהרכוש שמאוכלס בו.

אנחנו יכולים ליהנות מהשירות של חברות פינוי דירה בכמה היבטים:

ראשית, החברה מפנה כאמור את כל הציוד והרכוש, בצורה מסודרת, בטוחה, נוחה, מבלי שנידרש להתעסק בכך.

שנית, החברה דואגת להשאיר לנו בית נקי, מסודר, כך שאם אנחנו רוצים להמשיך ולהתגורר בו או לחילופין, להשכיר או למכור אותו, הרי שאין שום בעיה, אנחנו יכולים לעשות את זה בצורה פשוטה, הבית יהיה מוכן לכך.

שלישית, בעזרת פינוי הדירה באמצעות החברה, אנחנו לא צריכים להתעסק בכל מה שקשור לא רק לפינוי אלא גם למכירת הרכוש והציוד. כאן נכנס החלק של פינוי דירה בחינם.

מדוע החברות מפנות דירה בחינם?

חברות עסקיות מוכנות לבצע פינוי דירה בחינם, לא מתוך אלטרואיזם אלא מתוך גישה עסקית, כלכלית, שיווקית חכמה. הרעיון הוא מאוד פשוט:

החברה מגיעה אלינו אל הבית ממנו צריך לבצע פינוי של רכוש, רהיטים וכל דבר אחר, היא למעשה רוכשת מאיתנו את הרכוש באמצעות קביעת שווי ערך על ידי אנשי מקצוע מטעמה, מפנה אותו מהבית בחינם ומוכרת אותו לגורמים שונים בסכומים שנראים לה נכונים. המכירה יכולה להתבצע לגורמים מקומיים או בינלאומיים, גורמים שיש להם חנויות רטרו, וינטאג', חנויות למכירת ציוד ורכוש ישן, אתרי אינטרנט ועוד.

כמו שאנחנו יכולים להבין, זה לא שבאמת החברה מבצעת את הפינוי בחינם ללא תמורה. היא מרוויחה מהפינוי באמצעות מכירת הרכוש. מבחינתה, זה רווח לכל דבר, בוודאי אם היא יודעת אל מי לפנות ואם היא עושה את זה בצורה נכונה ויעילה.

חשוב להדגיש כאן נקודה מהותית, יש חברות שכן דורשות כסף עבור הפינוי, מן הסתם זה לא משתלם ללקוחות. שכן, אם החברה מפנה את הרכוש ומקבלת אותו, אין שום סיבה שהיא גם תגבה כסף מהלקוח עבור הפינוי. יש פה עסקת בראטר במובן מסוים.

עוד נקודה שחשוב להדגיש, החברות שמפנות את הרכוש מהבית, צריכות לספק לא רק שירותי פינוי אלא גם שירותים נוספים, כאמור, למשל, שירותי ניקיון ותיקונים, במידת הצורך. זה חלק בלתי נפרד מקטלוג השירותים של החברה.

לסיכום, אם אתם מעוניינים בפינוי דירה, זו הדרך הטובה ביותר לעשות את זה. למצוא חברה שתרכוש מכם את הציוד, רכוש וכל דבר אחר שיש בדירה, והיא גם תדאג לפנות אותו בצורה מסודרת, אחרי מיון וסידור מקצועי. כך כל הצדדים מרוויחים מהעסקה, ככה אתם מקבלים סכום שווה ערך לרכוש ודירה פנויה וריקה לשימוש.