מאלף כלבים במרכז

יש לכם כלב בבית, אך הוא ממש לא מאולף ואתם סובלים מאוד מקרעים שהוא עושה בספות של הבית, בורות בחצר הבית, עשיית צרכים במקומות שאינם מוגדרים לכך ועוד. במקום שתהנו מהכלב שלכם, אתם חשים את המעמסה שהוא מביא עמו. הדרך הטובה ביותר לגדל כלב היא לאחר שעבר תהליך אילוף המאפשר לו לנהוג בבית שלכם כראוי. האם ניתן לבצע אילוף באופן עצמאי? למי כדאי לפנות כאשר רוצים לאלף את הכלב? והאם כל הכלבים עושים את אותו תהליך האילוף? על כל אלו נענה כעת.

האם ניתן לבצע אילוף כלבים באופן עצמאי?

אם יש לכם את הידע המקצועי לאלף כלבים, הרי שאתם בהחלט יכולים לבצע זאת לבד. אך אם אתם מגיעים לאילוף עם ידע מאוד בסיסי, לא בטוח שאילוף כזה יניב תוצאות והכלב ימשיך לבצע את הפעולות הלא נעימות. על מנת להימנע מכך ולהגיע לתוצאות אמיתיות, כדאי להיעזר בשירותיו של מאלף כלבים במרכז.

איך מאלף מקצועי מבצע את האילוף?

- פרסומת -

מאלף כלבים במרכז מכיר את רוב סוגי הכלבים ויודע איך להתאים את סוג האילוף לסוג הכלב. כל כלב מגיע עם אופי שונה, גיל שונה וחוויות חיים שעבר. כלב שעבר התעללות, עשוי להיות כלב שנראה יותר דכאוני, יותר עצל ופחות אנרגטי. לעומת זאת, גור, עשוי להיות מאוד אנרגטי וללא גבולות כלל. מאלף הכלבים ירצה תחילה להבין איזה סוג כלב יש לכם, לאחר מכן, ייפגש עם הכלב ויכיר את אופיו הייחודי ולאחר כל אלו ירכיב תהליך אילוף מותאם.

האם כל הכלבים עושים את אותו התהליך?

התשובה היא ממש לא. יש מספר סוגי אילוף כאשר כל אחד מהם מתאים לסוג אחר של כלבים ולסוג האופי שלהם. יש שיטות אילוף על ידי התניה חיובית, יש שיטות המבוססות על היצרים הטבעיים של הכלב ויש את שיטת התיקונים שבה מתקנים את הכלב על טעויותיו. השיטות מגוונות ולא מתאימות לכל הכלבים, לכן חייב מאלף הכלבים להכיר תחילה את הכלב שלכם ורק לאחר מכן להתאים את שיטת האילוף.

אילוף כלב בפנסיון או יחד עם הבעלים

כיום קיימות שתי גישות אילוף. האחת היא למעשה אילוף הכלב בתנאי פנסיון שבהם הוא לא חוזר הביתה במשך תקופה והמאלף מחזיר אותו הביתה כאשר הוא מאולף. שיטה זו מתאימה לכל מי שאין לו זמן להשתתף בקורס אילוף. האפשרות השנייה היא אילוף יחד עם הבעלים שבו תקבלו כלים פרקטיים לאילוף ותבצעו אותם בפועל יחד עם הכלב שלכם.