עבודות נירוסטה בהזמנה מותאמת אישית

מטבח כשר
מטבח כשר. צילום: Pixabay

אחד החומרים היותר איכותיים עבור שימושים שונים בבית ובתעשיות מגוונות זו הנירוסטה. אנו רואים נירוסטה בחללים השונים של הבית ולעיתים אנו זקוקים למוצרים העשויים מנירוסטה בהתאמה אישית. במאמר הבא תוכלו לקבל דוגמאות לעבודות נירוסטה מגוונות שיתאימו לכם לחלקי הבית השונים.

עבודות נירוסטה המותאמות לחדרי מקלחת

מתי נשתמש בנירוסטה עבור חדרי מקלחות? למעשה כמעט כל אחד שמשפץ חדר אמבטיה או בעת בניה של חדרי מקלחות בבית חדש, יש צורך להתקין תעלות העשויות נירוסטה. התעלה המוכרת ביותר לכולנו היא תעלת הנירוסטה המרובעת, אך כיום בחברות המבצעות עבודות נירוסטה בהזמנה מותאמת אישית, ניתן לבקש שהתעלה תהיה מלבנית ומעוצבת. את תעלות הניקוז מנירוסטה אנו נראה גם במטבחים תעשייתיים במידות גדולות יותר. היתרון של הנירוסטה שהיא אינה מחלידה ולא מקבלת קורוזיה ולכן מתאימה מאוד במקלחות ומטבחים תעשייתיים שבהם יש שימוש נרחב במים.

מטבחי נירוסטה בהתאמה אישית

- פרסומת -

עוד מקום שבו משתמשים בנירוסטה הם המטבחים. רוב האנשים רגילים למטבחים העשויים מעץ, פולימר או דמוי עץ ושיש כמשטח עבודה. כיום ניתן להזמין מטבחים שעשויים מנירוסטה. הנירוסטה, יפה, מבריקה ומאפשרת לכם לקבל משטח אחיד, מעוצב ושונה מאוד מהמטבחים הרגילים. מטבחי הנירוסטה מאוד מתאימים בבתים שבהם העיצוב הוא מודרני מאוד. בבניית מטבח נירוסטה תוכלו להתאים את גודל המטבח לחלל שלכם בבית.

כיורי נירוסטה בהתאמה אישית

עוד שימוש מאוד נפוץ כיום בנירוסטה הוא לכיורים. גם כאן הנירוסטה מצוינת וקיימת אפשרות להתאים את גודל הכיור הרצוי עבורכם. מכיוון שהנירוסטה לא מושפעת מהמים, הכיור נשאר יפה ומבריק למשך שנים.

שולחנות נירוסטה

את שולחנות הנירוסטה אנו נראה בעיקר במסעדות ובתעשיות הרפואיות. לנירוסטה יש תכונות מצוינות והמשטחים שמיוצרים ממנה לא צוברים חיידקים, לכן היא מאוד מתאימה במקומות אלו. אנו נראה אותה בשולחנות שבהן גומחות עבור סלטים ואנו נראה אותה גם בשולחנות של מעבדות ושולחנות ניתוח.

יתרונות הנירוסטה

  1. חזקה ונשמרת לטווח ארוך, עמידה בפני זעזועים ולא נשברת בקלות.
  2. לנירוסטה מראה יפה, מבריק ואסטטי המתאים לעיצובים שונים בבתים והיא משתלבת נהדר עם עץ, ברזל או זכוכית. צבעה אפור.
  3. ניקוי פשוט ומהיר עם ספריי המיועד לנירוסטה ומטלית או נייר סופג.
  4. הנירוסטה היא חומר עמיד בפני חיידקים ואינה צוברת עובש.
  5. עמידה בפני חום ולכן מתאימה באזורים כמו מטבח.
  6. המתכת זולה ולכן מחירי הפריטים שעשויים ממנה גם הם נמוכים.