מאפיינים של תכשיטי כסף סטרלינג 925 vs תכשיטי גולדפילד

יחצ

אז באמת אנחנו, בתור חברת תכשיטים, נשאלים פשוט כל הזמן מה עדיף. האם עדיף תכשיטי סטרלינג 925 או שכדאי להשקיע בתכשיטי גולדפילד. אז באמת מדובר על מה שמאוד קשה לענות עליו כמו על רגל אחת. אבל אנחנו כן יכולים לשתף בידע שבכל זאת יש לנו ובאופן בו אנחנו רואים את הדברים. שימו לב כי מדובר כאן על המלצות המבוססות ניסיון אישי, אתם כמובן יכולים לקחת את העצות הללו ולהחליט מה לעשות איתן בעצמכם.

אנחנו נבצע סקירה קצרה של החומרים ונסביר מה לדעתנו הוא יתרון ומה יכול להיות חיסרון בבחירה של כל תכשיט.

מה זה גולדפילד

המילה: גולד פילד, היא כמובן שתי מילים שמקורן באנגלית והוא: שדה זהב. השם היפה הזה נועד לכסות על הטכניקה בה מייצרים את התכשיט. אם בעבר תכשיטי זהב היו מאוד יקרים, הרי שהיום אנחנו מדברים על תכשיטים שנראים כלפי חוץ צבועים זהב, אבל הזהב הזה למעשה מחובר לפליז שמהווה חלק ניכר מהתכשיט. באופן הזה ניתן ליצור למעשה אינספור תכשיטים במחירים משתלמים במיוחד.

תכשיטי גולדפילד כמו תכשיטים אחרים אלו תכשיטים שניתן למצוא בהרבה מאוד סגנונות, אופנים ועיצובים שונים. מדובר על תכשיטים שניתן למצוא לא פעם באיכות נמוכה יחסית שהרי אנחנו כבר מבינים כי מדובר על שיטה שהתפקיד שלה, במהותה, הוא להוזיל את הערך של התכשיט.

תכשיטי כסף סטרלינג 925

- פרסומת -

כסף סטרלינג הוא כסף טהור עד 95 אחוז המעורב בסגסוגת עם מתכת נוספת. הסיבה בגינה מערבבים את החומר עם נחושת נוספת היא שכסף טהור הוא חומר מעט רך מדי וכזה שמקשה על יצירה של חפצים אותם אנחנו מתכוונים להשאיר כמו שהם גם הרבה שנים קדימה. כלומר, אנחנו מדברים על תכשיטים שלכתחילה מיוצרים באיכות גבוהה, כך שלמעשה גם לתכשיט עצמו יש ערך.

אמנם אנחנו עוד נדבר בהרחבה גם על אופנה, אבל חשוב להגיד כי תכשיטי כסף לאישה הם ממש לא רק פריט אופנתי. לאורך שנים תכשיטים היו ממש חלק אינטגרלי מההון המשפחתי. נשים בכל העולם ענדו תכשיטים ועדיין עונדות תכשיטים מסוימים כדי לסמל את סמל הסטטוס בו הן נמצאות. כך שלערך של התכשיט יש מקום כאשר אתן מבצעות בחירה בין זה לזה.

מה יותר יפה לי?

אם אתן לא רוצות לדבר על איכות, על ניראות, זה כמובן משהו שאין מי שלא רוצה לדון בו. השאלה מה יותר יפה לי היא שאלה מורכבת שאין עליה תשובה ברורה. מה שאנחנו כן יכולים להגיד הוא שהרבה פעמים יש קיבעון מחשבתי. יש מי שחושבת שזהב הוא הצבע שמתאים לה ושהיא לא יכולה לענוד שום דבר אחר, יש אחרות שמבינות כי הבחירה היא לעולם צריכה להיות מגוונת וכי הרבה פעמים מה שמשפיע על האופן בו התכשיט נראה הוא מבנה התכשיט, הרבה יותר מאשר הצבע שלו. לכן אנחנו מזמינים אתכן פשוט לנסות. הניסיון וההזדמנות לענוד מה שאולי לא חשבתן עליו ברגע הראשון הרבה פעמים ייפתח לכם את הראש לרעיונות חדשים שלא הייתם מעלים על דעתכם מראש.