מאתר נזילות מומלץ בחיפה והסביבה

צילום: freepik

נזילות הן מנת חלקו של כל בניין בערך, והן גורמות לקשיים וליקויים. הנזילות אינן מאפשרות לנו לקיים אורח חיים תקין וגורמות לנזקים תברואתיים שונים. דיירים שבביתם קיימת נזילה, מגלים כי הבית הופך לקר יותר, ואלה האלרגיים מתחילים להשתעל ולהתעטש. על כן, חשוב לפעול במהירות ולהזמין מומחה לאיתור ניזילות, על מנת שמצב הנזילות לא ילך ויחמיר.

מהם סימני הנזילות הנפוצים ביותר?

הנזילות הן פגעים נסתרים. הן יכולות להיווצר לאט לאט ולגדול, עד שהן מגיעות לממדים גדולים ועלולות להוביל להצפות. כדי להקדים תרופה למכה, יש צורך לשים לב לסימנים מקדימים ולקרוא לבעל מקצוע כמו מאתר נזילות על מנת להתגבר על הנזילות במהירות האפשרית. אלה כמה מבין הסימנים הנפוצים יותר:

  • קירות רטובים – אחד הסימנים הבולטים יותר לנזילות הם קירות רטובים. קיר רטוב גורם לסלידה בקרב דיירי הבית, הוא יוצר תחושה של קור וחוסר נעימות. על כן, כאשר מבחינים בקיר כזה יש צורך לפעול במהירות ולקרוא לאיש מקצוע.
  • רצפות שהצבע שלהם השתנה – נזילה יכולה להיווצר בכל מקום, גם מתחת לרצפה. אם אתם מבחינים ברצפה רטובה, רצפה ששינתה את הצבע שלה או רהיטים רטובים, ייתכן מאוד שיש נזילה שאינכם יודעים עליה. מה גם שרצפה רטובה עלולה להוביל לסכנת החלקה. לפיכך, אם אתם מגלים שאינכם מצליחים לייבש את הרצפה, כדאי לבחון לעומק, שכן סביר מאוד שזוהי נזילה.
  • סימני עובש על גבי הקירות – אלה אותם סימנים בלתי אסטטיים שמופיעים על הקירות במהלך היווצרות נזילה בצורת כתמים שחורים-ירקרקים. מדובר בסימני עובש ופטריות שפוגעים לא רק במראה הכללי של החדר, אלא גם בבריאות, ולכן יש לפעול בהקדם.
  • חשבון מים גבוה מהרגיל – אף אחד מאתנו אינו אוהב לקבל חשבון מים מנופח, אבל זה יכול בהחלט לקרות כשיש נזילה. חשוב לעקוב אחרי חשבון המים באופן עקבי ולראות אם הסכום אינו חורג מהרגיל. ואם יש חריגה ובדקתם וראיתם שלא מדובר בתקלה של חברת המים או בשימוש יתר במים, כנראה שמדובר בנזילה.
כיצד אפשר לאתר נילות בקלות?

לאיש מקצוע המתמחה באינסטלציה ואיתור נזילות יש את כל הכלים הדרושים לו על מנת לאתר את הנזילה בקלות וביעילות. מאתר נזילות מקצועי מגיע אל הבית כדי לבדוק את הנזילה מקרוב. הוא משתמש בכלים טכנולוגיים שונים דוגמת מצלמה טרמית על מנת לקבוע את המיקום המדויק של הנזילה. המצלמה רגישה לשינויי טמפרטורה ומאתרת את האזור שבו הטמפרטורה נמוכה מהרגיל בגלל היווצרות הנזילה. דרך נוספת לאתר נזילות היא בעזרת גז. המומחה מזרים גז ידידותי לסביבה אל תוך הצנרת כדי להבחין היכן יש תקלה. קיימות עוד שיטות שונות לאיתור הנזילות. חשוב לפנות אל מאתר נזילות מקצועי ומנוסה שמבין בתחום ויכול לאתר כל נזילה בקלות וביעילות. מומלץ לאסוף המלצות, לבחון את מספר שנות הניסיון ולבחור באיש מקצוע איכותי.