מבצע ענק בבזק בינלאומי: חבילות אינטרנט מהיר משולבות עם טלוויזיית LCD

(צילום: באדיבות אורטל זוהר וולף)

במסגרת המבצע יתאפשר ללקוחות החברה ליהנות מצפייה בתכני האינטרנט על המסך הגדול: טלוויזיית LCD 37" FULL HD של LG, בפריסה ל- 36 תשלומים. לשם כך, דואגת החברה לספק ללקוחות המצטרפים, ערכה לחיבור הטלוויזיה למחשב להנאה ולצפייה מושלמת.

חיים נחתומי 08/06/2009

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, פונה לכלל הלקוחות עם מבצע משתלם לאינטרנט מהיר וטלוויזיית LCD. מדובר במבצע שנחל הצלחה גדולה לפני כחצי שנה, ועתה, לאור הביקושים ממנפת החברה מבצע זה שוב לכלל לקוחותיה.

בזק בינלאומי מאפשרת במבצע הנוכחי ללקוחות ליהנות מצפייה בתכני האינטרנט על המסך הגדול: טלוויזיית LCD 37" FULL HD של LG, בפריסה ל- 36 תשלומים. לשם כך, דואגת החברה לספק ללקוחות המצטרפים, ערכה לחיבור הטלוויזיה למחשב להנאה ולצפייה מושלמת.

- פרסומת -

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "השקת חבילות משולבות של אינטרנט וטלוויזיה , מאפשרת ללקוחותינו להוציא יותר מהאינטרנט על ידי גלישה גם מהסלון". "ההצלחה של המבצע לפני כחצי שנה והביקושים הרבים שקיבלנו מלקוחות לחידוש המבצע – הובילו אותנו להשיקו מחדש בקמפיין רחב היקף", הוסיפה ליטבק שחם.

את המבצע האטרקטיבי, ילווה קמפיין חוצה מדיות- בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו , איתו עולה בזק בינלאומי, באמצעות אדלר חומסקי & וורשבסקי ו-D-SAY אינטראקטיב. הקמפיין יימשך כשבועיים והיקפו עומד על כ-2 מיליון ₪.