מגוייסי מחזור נובמבר 23 של גולני נשבעו אמונים

הם התגייסו לשורות החטיבה החומה לאחר ה-7 באוקטובר ובידיעה שיום אחד - הם יהיו חומת המגן של מדינת ישראל. היום הם נשבעו אמונים לצה"ל ולמדינה.

אני נשבע!. צילום: באדיבות עיריית חדרה

היכל האנרבוקס בחדרה התמלא היום באלף חיילים ובני משפחותיהם, לטקס השבעה מרגש במיוחד, שמקבל משנה תוקף בימים אלה אותם אנו עוברים. החיילים סיימו טירונות בבא"ח גולני והגיעו לטקס בחדרה על מנת לאפשר להם לפגוש את בני המשפחה שכן עקב המצב וגם עקב תנאי מזג האוויר, לא ניתן היה לבצע טקס כה גדול בבא"ח עצמו ברגבים.

החלק הארי של החיילים הגיעו מגולני וחלקם היו מיחידות מובחרות שסיימו את הטירונות כאמור בבא"ח גולני. הטקס נערך במעמד ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים וממלא מקום מפקד בא"ח גולני, סגן אלוף אבישי ברוקנטל.

טקס ההשבעה של גולני, מחזור נובמבר 23. צילום: באדיבות עיריית חדרה
התגייסו בזמן המלחמה. צילום: באדיבות עיריית חדרה

ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה: "כמה סמלי בעיני לראות את העץ המלבלב של גולני כאן בחדרה במלוא הדרו בט"ו בשבט, חג הצמיחה. לפני שלושה שבועות, הבן שלי, ששירת בתוך עזה לצד לוחמי גדוד 13 של גולני אמר לי 'הייתי עם הרבה יחידות, ואין לך מושג מה זה גולני – אין על גולני'. הורים יקרים, כולכם יכולים להיות גאים בילדים שלכם ובמפקדים. לחדרה וגולני חיבור אמיץ ונמשיך ליישמו במגוון דרכים ובהן אירוח מרוץ גולני המסורתי. תודה לכולכם!".