עידן עמדי ביציאה מבית החולים: "הפכתי שליח לכל הפצועים"

עידן עמדי משתחרר מבית החולים שיבא תל השומר לשיקום ביתי ומדבר לראשונה מאז שנפצע קשה ״הגעתי בלתי ניתן לזיהוי, על תג השם היה כתוב אלמוני, בן 22״

עידן עמדי
עידן עמדי. צילום: ערן לם

עידן עמדי שנפצע קשה בקרבות ברצועת עזה ב-8 בינואר משתחרר מבית החולים היום(25.1) לשיקום. בדבריו לראשונה מול התקשורת פתח ואמר שליבו עם טובי בנינו שנפלו ומשפחותיהם שאיבדו את היקר להם מכל. אלה שבמותם ציוו לנו את החיים.

"בתור אחד שמכיר את האובדן מקרוב אני יודע שאין מילים שינחמו את הלב, הבנים והבנות שלכם הם הגיבורים שלי עד סוף ימיי. הגעתי לבית החולים שיבא תל השומר בלתי ניתן לזיהוי, אלמוני, בן 22.

עידן עמדי
עידן עמדי עם ד״ר יעל פרנקל – סגנית מנהל בית החולים שיבא תל השומר, וד״ר גליה ברקאי – מנהלת בית החולים הוירטואלי בשיבא תל השומר. צילום: ערן לם

חשוב לי שעם ישראל ידע שהוא זכה בצוותים הרפואיים הטובים ביותר, הסיבה שאני כאן היא ההבנה שהפכתי לשליח של כל אותם פצועים, שכמותם גם אני זקוק לתהליך שיקום ארוך, עצם זה שאני ניצב כאן היום זה נס. עוד אספר את הסיפור המלא, כעת אני מתמקד בשיקום ובדאגה לעם ישראל. יש לנו משימה כאומה לא להתפרק, לדבר טוב ולעשות טוב אין משימה חשובה מזו. רק ביחד ננצח״.