מהי שמשייה מקצועית של חברת UMBRA ואיפה ניתן לשלב אותה?

תמונה: יחצ

ישראל היא מדינה ברוכת שמש ולפחות שלושה חודשים מהשנה, החום הוא בלתי נסבל ולא מאפשר להנות מישיבה בחוץ ללא צל. לשם כך יש מגוון רחב של פתרונות הצללה ויש להתאים אותם לצרכים שלנו. פתרונות הצללה קבועים לא תמיד ישרתו את הצרכים שלנו ואנו נזדקק לפתרון אחר נייד. שמשיות של חברת UMBRA הן בדיוק מה שיענה על נושא הניידות, יחד עם עוד יתרונות מעולים של השמשיות הללו. בכתבה הבאה נדבר על כל היתרונות שיש בשמשיות של חברת UMBRA.

לרכוש שמשיות מקצועיות עם המון יתרונות

חברת אומברה מייבאת שמשיות מקצועיות איכותיות שיש להן המון יתרונות והן משמשות פתרון הצללה מעולה. הנה מספר יתרונות שכדאי לכם להכיר בהן.

יתרון מספר 1 – ניידות

- פרסומת -

השמשיות של חברת UMBRA הן פתרון הצללה נייד. למה צריך פתרון הצללה נייד ולא קבוע? כי כאשר מדובר על משהו קבוע כמו פרגולה למשל, היא נשארת במקום ולא ניתן להזיז אותה, גם אם עברתם דירה לבית אחר או שהשמש פשוט זזה לסנוור במקום אחר בגינת הבית. כאשר מדובר בשמשייה ניידת, פשוט מעבירים אותה למקום הרצוי ודיי בקלות.

יתרון מספר 2 – סגירה, פתיחה ואחסון

בהמשך ליתרון הניידות, שמשיות UMBRA הן גם נסגרות ונפתחות בצורה מעולה וקלילה המאפשרת אחסון מהיר שלהן במחסן במקרה הצורך. אין צורך להשתמש בכלי עבודה כדי לסגור אותן ולמעשה מדובר בעניין של דקות ספורות.

יתרון מספר 3 – חומרים איכותיים

כשאנו רוכשים פתרון הצללה כמו שמשייה, אנו רוצים שהיא תישאר איתנו לטווח ארוך. דבר זה יכול להתקיים רק כאשר השמשייה עשויה מחומרים איכותיים. השמשיות של חברת UMBRA עשויות ממתכת שלא מחלידה ולא מייצרת קורוזיה. הבד שעליהן הוא בד פוליאסטר חזק שנשאר יציב לאורך זמן.

יתרון מספר 4 – מצוינות עבור מסעדות

שמשיות למסעדות הן הפתרון הטוב ביותר ליצירת הצללה. בעלי המסעדה לרוב משכירים את המקום ואין להן אינטרס לרכוש הצללה קבועה. הם יכולים להציב את השמשיות בחלק החיצוני של המסעדה מעל השולחנות, לייצר צל מעולה ולהעביר את השמשיות יחד איתם כאשר המסעדה עוברת מיקום. כמו כן, מכיוון שהחלק החיצוני של מסעדות הוא מחייב על מנת ליצור פינת עישון עבור קהל המעשנים, הרי שגם באזור זה אנו רוצים לייצר פינות ישיבה מוצלות ונוחות והשמשיות ללא ספק מאפשרות זאת.

יתרון מספר 5 – מצוינות בגינת הבית

שמשיות לגינה הן פתרון מעולה להצללה כאשר מדובר בגינות קטנות או כאשר מדובר במספר מקומות בגינה שרוצים ליצור בהן צל במשך היום עם תזוזת השמש. מעבר לכך, השמשיות של חברת UMBRA מתהדרות בעיצוב מודרני מקסים וצבעים ניטרליים שמתאימים בכל בית. יחד איתן רק תוסיפו רבדים יפים יותר לעיצוב.

 

יתרון מספר 6 – פתרון מעולה למרפסת סוכה

בדירות רבות המרפסת היא מרפסת סוכה ללא גגון. בימי חול אנו זקוקים לפתרון הצללה במרפסת, אך עדיין רוצים לשמור עבורנו את האפשרות לבנות סוכה. שמשיות למרפסות הן פתרון מצוין עבור מטרה זו, מהסיבה שניתן לסגור אותן ולאחסן בימי חג סוכות ולאחר מכן להחזיר אותן לתפקוד.

 

יש לכם שאלות? חייגו אלינו

כתובת: ראשון לציון, טוליפמן 7

טלפון: 073-3329499

דוא”ל: info@umbra.co.il