חברת QTENT גאה להציג: גזיבו ממותג לעסקים

תמונה: יחצ

מיתוג עסקים הוא אחד התחומים החשובים ביותר עבור כל עסק. המיתוג המפתח לזיהוי העסק על ידי קהל היעד. חברות קטנות וגדולות דואגות ללוגו איכותי שממתג אותן וכאשר הן הולכות לירידי מכירות, עליהן להביא איתן מוצרי מיתוג. ירידי מכירות בהרבה מן המקרים נמצאים במתחמים חיצוניים המצריכים פתרון הצללה בקיץ ופתרון קירוי בחורף. הפתרון למיתוג יחד עם הצללה נמצא בחברת QTENT. זה הזמן להכיר את גזיבו ממותג.

מהו גזיבו ממותג?

לפני שנגדיר מהו גזיבו ממותג, נבין קודם מהו גזיבו. מדובר בפתרון הצללה המוכר מאוד באירופה ובארצות הברית וכעת הוא הגיע גם לישראל. הגזיבו הוא מעין סככה מלבנית, מרובעת או מתומנת בעלת מבנה אלומיניום יציב המאפשר קירוי של הדפנות שלו או ללא קירוי שלהם. גזיבו ממותג הוא אותו הגזיבו, רק שעל הבד שלו מודפס הלוגו של החברה. עסק שמתארח ביריד, יכול לקחת עמו את הגזיבו ולהנות גם מפתרון הצללה וגם ממיתוג בעל נראות מעולה ובולטת.

מה מיוחד בגזיבו הממותג של חברת QTETNT?

- פרסומת -

חברת QTETNT מביאה את הבשורה לישראל ומייבאת מאירופה גזיבו באיכות מצוינת. מבנה הגזיבו עשוי מאלומיניום עבה ואיכותי המותאם לתנאי מזג האוויר. תכונות האלומיניום מצוינות, הוא לא מחליד ולא מקבל קורוזיה. בד הגזיבו עשוי פוליאסטר איכותי, עבה וחזק המונע את קרינת השמש בקיץ ושומר מפני הגשם בחורף. יש אפשרות לרכוש גזיבו המותאם רק לקיץ ויש אפשרות לרכוש תוספות של קירות בד המאפשרות קירוי מלא. את הגזיבו ניתן לקפל בקלות לתיק נשיאה נוח, הוא נכנס לרכב וניתן לפתיחה וקיפול בקלות.

על מה לשים דגש כאשר רוכשים גזיבו של חברת QTETNT?

גזיבו ממותג של חברת QTETNT הוא גזיבו מקצועי ואיכותי על כל סוגיו. כאשר אתם הולכים לרכוש גזיבו, חשוב שתגיעו עם מידע ממוקד על גודל הגזיבו שאתם זקוקים לו. יש חברות שיזדקקו לגזיבו מרובע ויש כאלו שירצו גזיבו ממותג מלבני גדול. ככל שתגיעו ממוקדים יותר, כך הגזיבו שתרכשו יהיה מדויק ומותאם עבורכם במאה אחוזים ותוכלו להנות ממנו לטווח ארוך. כמו כן, כאשר מדובר בגזיבו ממותג, יש לחשוב היכן תרצו את המיתוג, האם תרצו רק את הלוגו או שחשוב לכם גם הסלוגן. בכל זאת, מדובר במוצר מיתוג שיעבור אתכם בין ירידים במשך תקופה, אתם רוצים שהוא יראה בצורה הטובה ביותר.

כמה עשוי לעלות גזיבו ממותג לעסק?

עלויות של גזיבו ממותג משתנות מאוד על פי סוג הגזיבו. תוכלו למצוא אצלנו גזיבו בעלות של 500 שקלים ולמצוא גם גזיבו בעלות של 6000 שקלים. העלות נקבעת לפי גודל הגזיבו, גודל המיתוג והיכולות המכניות של הגזיבו. טווח המחירים הוא רחב וכך גם טווח המבצעים שאנו מפרסמים מעת לעת באתר. חשוב לדעת שגזיבו ממותג רוכשים לטווח ארוך והוא בהחלט מחזיר את ההשקעה שלו.

כתובת: ראשון לציון| טוליפמן 7

טלפון: 073-3156669

דוא”ל:  info@qtent.co.il