מה עושים עם הזמן המשעמם בחופש

צילום: Freepik

אתם מרגישים שמתקרב הקיץ, החופש הגדול שבו יש לילדים הרבה זמן, יותר מדי זמן חופשי עד שהם מתחילים לטפס על הקירות ועל העצבים שלכם? מתחיל זמן הקורונה, החופש הגדול הוא כבר לא רק בחודשי יולי אוגוסט, אלא בכל חודש אתם יכולים לקבל את הילדים שלכם בחופשה קצרה של שבועיים בידוד, בעקבות איזה חולה שהסתובב ליד אחת הכיתות. כך שאתם צריכים שיהיה לכם בארסנל המשחקים, איזו אטרקציה שתוכל להפוך כל זמן פנוי ומשעמם – לאירוע משפחתי חוויתי ומלא שמחה.

מתנפחים לילדים

אחת הדרכים המקוריות והמיוחדות לעשות את זה הוא לרכוש את אחד מהמתקנים של המתנפחים לילדים, ביחד עם מנוע לניפוח האוויר. מכניסים לחשמל, ותוך כמה דקות עומדת בחצר הבית שלכם איזו טירת אבירים עתיקה, או מגלשת מים כיפית עם בריכה קטנה. הילדים הולכים להזמין את השכנים –לכם יש כמה שעות טובות של פנאי להתעסק בעניינכם הבוגרים, או פשוט לשבת וליהנות מהמראה מלבב של שמחת החיים של הילדים שלכם. מה שבטוח הוא שאחרי כמה שעות של פעילות שכזו, הילדים שלכם יתנו לכם חיבוק גדול ויגידו לכם תודה רבה לאבא ואימא המשקיענים, וגם – כנראה ששעת ההשכבה תהיה מהירה יחסית לימים אחרים, לאחר שהילדים הוציאו (כמעט) את כל המרץ על המתנפחים.

מתנפחים למשפחה – חוויה משפחתית מגבשת ומשמחת

אם תרצו לעשות חוויה משפחתית שמחה ומגבשת – תוכלו להחליט שלא להזמין ילדים שכנים, אלא להיכנס גם אתם, ההורים, ביחד עם כל הילדים, מתינוק ועד נער בוגר – כולם לתוך המתנפחים ולשחק ולהשתולל עם הילדים. בטוח שהילדים שלכם יזכרו פעילות שכזו עם אבא ואימא למשך ימים ושנים, לטובה ולברכה. וזה יהיה אחד מזיכרונות המגן שלהם והידיעה הברורה שההורים שלהם אוהבים אותם ללא תנאי ושפוט נהנים בחברתם, ושמחים לראות בשמחתם.

ננ

מתנפחים לילדים קטנים מגיל שנה ועד גיל 12 מדובר על מתנפחים פשוטים, שהם מעין סוג של מזרון קפיצי ענק, עם קירות בטיחות מגומי מתנפח גם כן. לחוויה משמחת וקופצנית במיוחד, אך בגבולות הבטיחות הנדרשות לגיל הצעיר. ניתן גם לשלב במתנפחים אלו מים, אך הבריכה תהיה קטנה או רדודה מאד, כמובן.

- פרסומת -

מתנפחים לגיל 12 ומעלה – מדובר כאן על אטרקציות של ממש: מגלשות קצף, משטחי החלקה, השור הזועם ועוד מלא דברים מגניבים שמצליחים לרגש אפילו ילדים בגיל הנעורים המאתגר.

כמו כן, באופן כללי ניתן לחלק את כל המתנפחים לשני סוגים: מתנפחים יבשים, ומתנפחים עם מים. אלו האחרונים הם נפלאים לחודשי הקיץ הלוהטים, במקום להביא את הילדים לבריכה שטוחה וגדולה שמצריכה מכם נסיעה ותשלום, אתם מביאים את האטרקציות של הבריכה אליכם לתוך הגינה. בלי ספק שמתנפחים עם מים זו הבחירה המועדפת של הילדים עצמם. מאידך, המעלה של מתנפחים יבשים היא שהם טובים אפילו לחודשי החורף, ובכל