פתרונות הרמה בעזרת מנוף סל להשכרה

אלעזר מנופים
צילום: אלעזר מנופים

מנוף סל להשכרה מהווה ללא ספק את אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל הקשור לתהליכי הובלה. כיצד תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את הפתרון הטוב ביותר? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

מנוף סל להשכרה: מגוון רחב של שימושים

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד ענף ההובלה מתפתח באופן משמעותי, וזאת בשל פיתוחים ייחודים אשר מאפשרים לבצע מגוון רחב של עבודות הרמה באופן מהיר, יעיל ובעיקר – בטיחותי. למעשה, מנוף סל הוא מנוף אליו מחובר סל מתכת אשר מאפשר להרים מהקרקע ציוד כבד כמו גם פועלים ואני מקצוע, וזאת במהירות ובאמצעות שימוש במנוף סל אשר נע בצורה מהירה והוא בעל ארבעה כיווני אוויר וסיבוב של 360 מעלות.

נוסף לכך, ניתן להוריד או להרים את הסל בהתאם לצורך התפעולי של הפרויקט, לכן מדובר בפרוצדורה אשר מתבצעת בהתאמה אישית לצרכים הנדרשים שלכם. אם בעבר התרגלנו לראות מנופים עצומים אשר ביצעו לרוב פעולות של הרמה והורדה של ציוד, באמצעות מנוף סל להשכרה אותו ניתן להשכיר דרך חברה מקצועית תוכלו להשלים את ביצוע הפרויקט באופן יעיל וכן להשתמש במנוף לצורך ביצוע העבודה בעיקר באופן יעיל כי כאשר מייעלים תהליכים חוסכים המון זמן וכאב ראש.

מנוף סל – כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול

מנוף סל הוא מנוף אשר מתחיל ב 25 מטר ומגיע עד 70 מטר. מאחר וניתן לבצע את ההשכרה לכל מטרה, חשוב להבין כי ישנם סוגים שונים של מנופי סל אשר כוללים: מנוף סל אשר מיועד להרים בני אדם, מנוף סל אשר בו ניתן להרים משקלים שונים ואף ציודים שונים הכל כמובן בהתאם לצורך בשטח. מאחר והגובה של המנוף יכול להגיע ל 70 מטר, ניתן להשכיר אותו לטובת העברה של ציוד או פועלים לקומות גבוהות ומעל ל 12 קומות.

- פרסומת -

מדובר במנופים חזקים וגדולים דיו אשר מאפשרים לכם לקבל מענה מדויק המותאם לצרכים הנדרשים שלכם, בין אם מדובר בתהליך שיפוץ אשר מתבצע לגובה או בתיקון ארוך אשר חייב להתבצע בגובה רב קומות ואפילו הרמה של ציוד כבד לקומות גבוהות. רמת הבטיחות של מנופי הסל היא גבוהה מאוד ועל כן מדובר בכלי הובלה אשר נעשה בו שימוש הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי.

עם זאת, מדובר בתהליך מורכב מאוד אשר דורש אופרציה שלמה אותה ניתן לבצע רק באמצעות חברה אשר מתמחה בתחום, וזאת בכדי להתנהל ע"פ כללי הפרוטוקול של המשרד לבטיחות וגהות וכן עם שימת דגש על מענה ייעודי הנוגע לסוג המנוף לו תהיו זקוקים בתהליך.

כיצד מתבצע התהליך?

על מנת שתוכלו להזמין מנוף סל להשכרה חשוב לאתר חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את המענה הטוב ביותר אשר מותאם לצרכים שלכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת, חשוב להקפיד על ביצוע סקר שוק מקיף אשר נועד להבטיח כי תוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה ולקבל את השירות המקצועי והמוביל בישראל.

מאחר ומדובר בתפעול מורכב, שימו לב כי אתם יוצרים קשר עם חברה אשר מעסיקה את טובי אנשי המקצוע בענף כמו גם מעסיקה בעלי מקצוע עם רישיון לעסוק בתחום ואשר עוברים הכשרה באופן שוטף.

מאחר וישנם לא מעט סוגים של מנוף סל להשכרה, חשוב לציין עוד במעמד הייעוץ מהן הסיבות להשכרה ובהתאם לכך לקבל שירות מותאם אישית הנוגע להשכרה. את ההשכרה ניתן לבצע בעבור עבודה נקודתית או לפרויקט רחב היקף, ועל כן מדובר בשירות משתלם במיוחד גם מבחינה כספית.

מהי העלות של השכרת מנוף?

העלות של השכרת מנוף משתנה בהתאם לפרמטרים שונים אשר כוללים בין היתר את גובה ההרמה הרצויה, סוג הסל בו נשתמש וכן משקל. על כן, יש לקחת בחשבון כי המחיר משתנה כל אחד לפי צורכו ולפי שעות העבודה הנדרשות לעבודה עם מנוף הסל בעת ההשכרה.