מועמד חדש לראשות עיריית רעננה: ניר קריסטל

ניר קריסטל השיק את קמפיין הבחירות שלו לראשות עיריית רעננה בהשתתפות עשרות פעילים. קריסטל:"החלטתי לצאת למסע הזה כי אני רואה את העיר המפוארת שלנו הופכת מפנינת השרון ל'בסדר'״.

צילום: דוברות

ניר קריסטל השיק את קמפיין הבחירות שלו לראשות עיריית רעננה בהשתתפות עשרות פעילים מכל גווני האוכלוסייה ברעננה ובהם סרוגים רבים.

בתחילת הערב התגאה קריסטל שאת ערב ההשקה הוא לא פרסם "בשלטי חוצות או במדיה הדיגיטלית" ובכל זאת הגיע קהל רב שתומך במירוץ שלו לראשות עיריית רעננה. "חשוב לי שהבשורה תצא מהקרובים לי ביותר, כדי שמכאן נביא את הבשורה לעיר", אמר קריסטל.

בדבריו ציין קריסטל את אכזבתו מירידגת קרנ של רעננ, שפעם היתה סמל מפואר לאיכות חיים אך היום היא רק "בסדר". לדבריו, "הסיפור של רעננה הוא פשוט. יש לנו עבר מפואר מאד, הווה בסדר, ועתיד שנראה כרגע מאד בעייתי. את הכיוון הזו חייבים לשנות בדחיפות על ידי מנהיגות חדשה, שמציעה חדשנות, יזמות ובמיוחד עבודת צוות."

"החלטתי לצאת למסע הזה כי אני רואה את העיר המפוארת שלנו הופכת מפנינת השרון ל״בסדר״. ולכאורה הכל כאן ״בסדר״. מבוקר עד ערב מספרים לנו כמה הכל בסדר. אבל כשאני מסתכל על שכנותינו בשרון, אצלן הרבה יותר טוב. אפילו דירה חדשה בהוד השרון כבר יותר יקרה מדירה בנווה זמר לדוגמא. ואני שואל: בשביל זה באנו לגור ברעננה? בשביל בסדר."

- פרסומת -

עוד הוסיף קריסטל: "רעננה שלנו כמהה למנהיגות חדשה. זאת לא סתם סיסמא. זאת דרך חשיבה ומסיבה זו גם בחרתי בשעתו לוותר על השכר כסגן ראש העיריה ולעבור לאופוזיציה.

קריסטל ציין כי בקרוב הוא יחשוף את התוכנית המלאה שלו לרעננה, שגובשה ביחד עם מיטב המומחים ולאחר סקרי עומק בעיר ועם צרכיה וצרכי התושבים.