מזהים סימני רטיבות בקיר? ייתכן שמדובר בנזילה סמויה

קרדיט תמונה: freepik

מתי לאחרונה שמתם לב שהקיר, המרצפות או התקרה דולפים יתר על המידה? חושדים שאולי הבית שלכם סובל מנזילה סמויה רק שאין לכם מושג איך ואיפה לשים את היד? במיוחד עבורכם כל המידע שיסייע לאיתור הנזילה וימנע שירותי שיקום יקרים, פגיעה בתשתיות המבנה ולעיתים אף בריאות לקויה.

מהם הסימנים לנזילה סמויה בבית? 

יש אין ספור סיבות ותסמינים לנזילה סמויה בבית, רוב האנשים חושבים כי מדובר רק בדליפת מים מהקירות או מהתקרה אבל זה הרבה מעבר לכך. אם פתאום הופיעו סימנים שחורים בפינת הקיר, אם לפתע מופיע ריח של טחב ועובש בבית אלו הם בהחלט סימנים המעידים על נזילה שמסתתרת לה איפשהו בבית.

דבר נוסף שלא מעט אנשים אינם מודעים ומתעלמים ממנו בשוגג זה העניין הבריאותי, אם עד כה סקרנו לכם רק את ההיבטים הפיזיים, בואו ונדבר על נזלת כרונית, כאבי ראש, עיניים אדומות, שיעול חוזר ונשנה ועוד.

- פרסומת -

אלו הם כאמור הסימנים בהיבט הגופני ולצד המבנה, התכולה והרטיבות חשוב שלא להתעלם מהדבר הקריטי ביותר הקשור בבריאות שלכם, האנשים שגרים תחת איום הרטיבות הסמויה.

איך מאתרים נזילה בלי לשבור שום דבר? איתור נזילות בעידן החדש 

יש לא מעט סיבות שהן הגורם הישיר לנזילה ונזק בלתי הפיך לבית, אבל כדי שזה לא יקרה לכם, אולי כדאי לבצע איתור נזילות בזמן. אם פעם נהוג היה "להרים מרצפות" או לשבור קירות כדי לגלות את הנזילה הרי שהיום אפשר לבצע איתור נזילות בקלות וללא שברים ועלויות יקרות. רוצים לדעת מה צריך לעשות?

בשלב הזה אתם לא באמת צריכים להצטרף לסטטיסטיקה שלא ביצעו איתור רטיבות בזמן, מזה הרגע איתור רטיבות לא רק שימנע מכם כשלים עתידיים באיטום הקירות והגג אלא יספר לכם האם הנזק נגרם בשל צינור פנימי או שאולי בנזק עשויים לשאת דווקא השכנים שלכם שסובלים בעצמם מפיצוץ צנרת שלא טופל בזמן.

איתור רטיבות זה עניין אחד אבל כשמדברים על הסיבות לכך נתקלים בלא מעט סיבות הקשורות בחדירת שורשים שסותמים את הביוב, קידוח לא נכון, חדירה של מי גשם, כשל באיטום, צנרת חלודה ועוד.

בעזרת נותני שירות מקצועיים, מבצעים איתור רטיבות בצורה נקודתית, הכול בזכות מצלמה טרמית שנחשבת היום לפתרון הטוב ביותר של גילוי הבעיה ללא שבר וללא התייקרות הנזק. לאחר האיתור, יכול נותן השירות להבין מהיכן נובעת הרטיבות, לטפל בה ולהשיב את חייכם למסלולם, הפעם בלי לשבור שום דבר, בלי לחפור בשום קיר ומבלי לשלם עלויות יקרות.

חושדים ברטיבות בבית? אם קראתם את המאמר הזה ואתם סובלים מאחד מהתסמינים שכתובים כאן, אולי כדאי לכם לטפל בבעיה ויפה שעה אחת קודם.

 

הערה 1

Comments are closed.