תיקון דוד שמש על ידי חשמלאי מוסמך

קרדיט: החשמלאי שמציל

דוד השמש הוא זה שאחראי על אספקת המים החמים שלנו בימות הקיץ או בכל יום בו יש שמש זורחת. כדי לחסוך בעלויות החשמל ובצריכת אנרגיה מותקנים על מרבית הגגות דודי שמש המחוברים לקולטים. אלו קולטים את קרני השמש ובאמצעותם מחממים את המים שבדוד.

החימום הזה מאפשר לנו ליהנות ממים חמים במקלחת בלי להדליק בכלל את הבוילר. אך כמו כל מערכת חשמלית אחרת, גם דוד שמש הוא מוצר שעלול להתקלקל מפעם לפעם. כל אחד מאתנו עלול להיתקל במצב כזה בו הוא צריך להזמין חשמלאי עבור תיקון דוד שמש או חשמל.

דוד שמש ומנוע חשמלי לחימום המים

דוד השמש אמור לעבוד באופן ספונטני ולחמם את המים גם בלי שנבצע פעולה כלשהי לצורך העניין. כלומר, השמש זורחת והמים בדוד מתחממים. אם כי בימים קרירים בהם אין שמש כמעט או בכלל, נצטרך לחמם את המים אמצעות הדלקת גופי החימום של הדוד.

פעולה שתחמם לנו את המים למרות שלא היה חום של שמש. בין אם חימום המים הינו סולארי ובין אם חשמלי – תקלות עלולות להתרחש בכל מקרה. וכאשר נוצרת תקלה אין מנוס כי אם לפנות אל טכנאי מוסמך לשם ביצוע תיקון.

דוד שמש מקצר – מה עושים?

- פרסומת -

תופעה זו מוכרת למדי. היא מתרחשת לרוב כשמדליקים את הבוילר כדי לחמם מים ביום בו לא זרחה השמש. לחצתם על המתג, כמה דקות חולפות והנה קצר בכל הבית בגלל הדוד חשמל. אתם מנסים שוב ומגלים כי אכן הקצר הוא תוצאה ישירה של חימום המנוע החשמלי.

מצב כזה יכול להתרחש מחמת כמה וכמה סיבות. במידה וכך קורה אתם צריכים לפנות אל חשמלאי כדי לבדוק מה קורה במערכת וכיצד ניתן לתקן את הדוד כדי שהוא יעבוד כמו שצריך ובלי לקצר.

המים לא מתחממים מה עושים?

תקלה נפוצה נוספת היא מצב בו אנשים מדליקים את הבוילר, אך המים משום מה לא מתחממים. תקלה כזו יכולה לנבוע מסיבות שונות. הווי אומר שצריך לבדק כל מקרה לגופו על מנת לזהות מהו מקור התקלה ולמה המים אינם מתחממים.

את הבדיקה הזו מבצע חשמלאי מוסמך שמתמחה בדודי שמש, תקלות ואבחונים. הוא יבדוק את הדוד ואת המערכת כולה, יזהה מהי התקלה, וידריך אתכם בדבר הדרך הטובה והנכונה לתיקון יעיל על דוד השמש שלכם.

מאיץ חימום – לחימום מהיר של המים

להדליק בוילר ולחכות עד בוש לחימום, זה לפעמים לא רעיון טוב. כאן מגיע הצורך במאיץ חימום. מדובר על רכיב מיוחד שמאפשר לנו להאיץ את תהליך חימום המים, כך שלאחר כרבע שעה של הדלקה יהיו לנו מים חמים בכמות מסוימת.

זה פתרון נהדר למי שצריך כמויות לא גדולות של מים ומחפש איך לחסוך בצריכת חשמל ובהפעלה ממושכת של הבוילר.

חשמלאי מוסמך ומקצועי בדודי שמש

במידה ויש לכם תקלה בדוד השמש ואתם רוצים להחזיר את המערכת לפעילות יעילה שעונה על הציפיות שלכם, אתם צריכים בעצם חשמלאי מוסמך ומקצועי מאוד. כזה שמתמחה בתיקון דודי שמש.

חשוב לבחור חשמלאי שמכיר את דודי השמש השונים כמו גם את טכניקות העבודה הקיימות. כך שאפשר יהיה להסיק מסקנות מהנתונים הקיימים בדודים שלכם ולבצע את התיקון או את ההתקנה בצורה יעילה מאוד.

חשמלאי כזה מסוגל לבצע את העבודה בשלימות ולהוביל אתכם לתוצאה טובה לשביעות רצון הלקוח. כי דוד שמש הוא פריט נחוץ ושימושי שמלווה אותנו ביום יום ואנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו.

תיקון והתקנת דודי שמש וחשמל עושים רק עם החשמלאי שמציל ולא לוקחים סיכונים!