מחסלים את הקורונה בבית בעזרת חברת ניקיון בתים

צילום: pexels

בשעה טובה אזרחי מדינת ישראל החלו להתחסן נגד נגיף הקורונה, יחד עם זאת עלינו להקפיד על היגיינה ועטיית מסיכות מאחר והנגיף ממשיך להתפשט במהירות. בתקופת הקורונה רבים מהישראלים שוהים בבית בגלל היציאה לחל"ת והמעבר לעבודה מהבית, לכן מבשלים יותר והבית מתלכלך במהירות. הפתרון המשתלם והנוח ביותר לניקיון הבית בתקופת הקורונה הוא להזמין חברת ניקיון בתים, אך מעבר לניקיון היסודי החברה מציעה גם חיטוי מקצועי המשמיד את נגיף ה-Covid 19 ואת כל החיידקים והזיהומים האחרים שנפוצים על המשטחים השונים בבית.

הבהלה לניקיון הבית

כאשר נגיף הקורונה רק הגיע לישראל התושבים חששו ממנו וכולם הסתערו על חומרי הניקיון בסופרים וברשתות השיווק. לאחר כמעט שנה, הישראלים הבינו כי עליהם לחיות לצד נגיף הקורונה ויש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. כתוצאה מהתפשטות הנגיף והחשש מהידבקויות רוב הישראלי מנקים יותר את הבית ומקפידים על היגיינה, לרבות שטיפת ידיים לאחר כל יציאה מהבית, חיטוי יסודי של משטחים כמו מתגי חשמל, שולחנות, ידיות של דלתות, ברזים. משטחים מסביב לכיור וכו'.

כדי לבצע חיטוי בבית בשיטות עשה זאת בעצמך הרוב קונים בסופר חומר חיטוי עם ריכוז אלכוהול גבוה או אקונומיקה. עם זאת, רוב חומרי החיטוי הנמכרים ברשתות השונות ובמכולות לא משמידים את כל החיידקים והנגיפים, ומרבית החומרים לא מסוגלים להתמודד עם נגיף הקורונה.

- פרסומת -

לכן, מומלץ להזמין חברת ניקיון בתים המציעה כחלק בלתי נפרד מהשירות שלה גם חיטוי יסודי בכל הבית. יש שיטות שונות לחיטוי בתים ודירות וחשוב לוודא כי החברה משתמשת בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה שאינם מסוכנים לאדם, וכמובן שהחומרים באמת יעילים נגד נגיף הקורונה.

אגב, כדאי לדעת כי יצרני חומרי הניקיון גילו פטנט שיווקי שמסייע להם להגדיל מכירות, הן רושמים בגדול על המוצרים השונים יעילות חיטוי של 99.9%, אך הנתון אינו מעיד האם החומר יעיל גם בהשמדת נגיף הקורונה. לכן, כאשר רוכשים חומרי חיטוי לבית כדאי לוודא האם יש אישור לכך שהחומר באמת משמיד את נגיף הקוביד-19.

כדי לא לקחת סיכונים מיותרים כדאי להזמין שירותי חיטוי מחברת ניקיון בתים. לחברה מקצועית ואמינה יש מכשור ייעודי לחיטוי, כיום מבצעים את החיטוי בחללי הפנים במבנים באמצעות ערפול חומרי חיטוי שאינם רעילים, וכך אין צורך לעבור עם מטלית כדי לנקות את המשטחים לאחר פיזור החומר.

חבילת ניקיון מומלצת בתקופת הקורונה

חברת ניקיון מומלצת מציעה חבילה הוליסטית לניקיון הבית או הדירה בתקופת הקורונה. חבילה בסיסית לניקיון דירה עם 5-3 חדרים כוללת שאיבת אבק בכל הנכס, ניקוי ארונות מטבח, קרצוף וניקיון יסודי בחדרי הרחצה והשירותים, כולל חיטוי מקצועי של הברזים, כלים סניטריים ומשטחים, ניקוי חלונות ותריסים, שטיפה יסודית בכל הבית ועוד. בתקופת הקורונה החבילה כוללת גם חיטוי מקצועי, צוות המנקים של החברה מבצע חיטוי של כל המשטחים העשויים להיות נגועים, כמובן שמשתמשים בחומרי חיטוי מפוקחים ומאושרים לשימוש על ידי כל הגורמים המקצועיים, אלו חומרי חיטוי שנבדקו ונמצאו כיעילים להשמדת נגיף הקורונה, החומרים אינם מסוכנים לבריאות האדם וחיות הבית, הם ידידותיים לסביבה ואין צורך לפנות את הדירה במשך כמה שעות עד השלמת החיטוי.

הערה 1

  1. ההבדל העיקרי בין חיטוי לניקיון הוא שחיטוי מחסל את כל מה שלא רואים חיידקים וניקיון לעומת זאת מסיר את הלכלוך הנראה להעין

Comments are closed.