שיטת הקשתיות השקופות ליישור שיניים

בשנים האחרונות גברה המודעות למראה אסתטי וכולם רוצים להשיג את החיוך המושלם כמו של כוכבי הקולנוע ודוגמניות העל. אם בעבר הלא רחוק האורטודנטים הציעו שיטות קלאסיות ליישור שיניים לילדים ולמבוגרים כמו גשר וסמכים, כיום הם מציעים שיטות חדשניות ומתקדמות טכנולוגית ליישור שיניים, ואחת השיטות המתקדמות ביותר נקראת אינויזליין, בשיטה זו מיישרים את שיני המטופל באמצעות קשתיות שקופות שכמעט ואינן נראות לאחרים.

מאחר ומבוגרים אינם מעוניינים להראות כי הם עוברים טיפול ליישור שיניים, רבים מהם נמנעו עד היום מטיפול בגלל המראה הלא אסתטי של המסכים המותקנים על השיניים. באמצעות שיטת אינויזליין המבוגרים יכולים לעבור את הטיפול שמבטיח תוצאות מהירות ואיכותיות יותר.

יישור שיניים בלתי נראה עם קשתיות שקופות

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין (Invisalign) מבוסס על פלטות (קשתיות) שקופות ובלי נראות המותאמות באופן מושלם לפיו של המטופל. תהליך הטיפול מתחיל באבחון מקצועי במרפאה של אורטודנט מומחה, ולאחר שנמצא כי המטופל מתאים ליישור שיניים שקוף, מתחילים בסריקת הפה באמצעות סורק דיגיטלי חדשני לצורך הדמיה בתלת מימד של השיניים וחלל הפה. את הקובץ הדיגיטלי שולחים למעבדה בארצות הברית יחד עם תוכנית הטיפולים של האורוטודנט.

- פרסומת -

המעבדה בחו"ל מייצרת סדרה של קשתיות שקופות ונשלפות, כל פלטה שונה במעט מקודמתה ומפעילה לחצים שונים על השיניים בהתאם לתזוזת השיניים הרצויה. המטופל נדרש להחליף קשתית שקופה אחת לשבועיים בערך, וכך השיניים שלו זזות בהדרגה ובאופן יעיל ובטוח עד להשגת התוצאה הרצויה. המטופל יכול להסיר את הקשתית השקופה כאשר הוא אוכל ומצחצח שיניים, לכן הוא יכול לשמור על היגיינת הפה באופן מיטבי.

יש לציין כי עלות הטיפול ליישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין גבוהה בהשוואה לעלות הטיפול המסורתי עם סמכים. יחד עם זאת, השיטה המתקדמת והחדשנית מתאימה יותר למי שטיפול אסתטי מהווה תנאי הכרחי עבורו ולכל מי שמחפש יישור שיניים מהיר ואולטימטיבי.

מהם יתרונות הטיפול באמצעות הקשתיות השקופות?

יישור שיניים בשיטת אינויזליין מבטיח יתרונות רבים כגון:

  • טיפול אסתטי המבוסס על קשתיות שקופות ובלתי נראות.
  • קשתיות נוחות לשימוש, זהו טיפול מותאם אישית, והקשתיות מיוצרות בהתאמה לפיו של המטופל.
  • ניתן להסיר את הקשתיות כאשר מצחצחים שיניים לכן אפשר לשמור על היגיינת הפה.
  • טכנולוגיה מתקדמת ליישור שיניים המבטיחה תוצאות מושלמות.
  • לפני האוכל מסירים את הקשתיות ואוכלים ללא הפרעה.
  • הטיפול מתאים לכל גיל, גם לילדים וגם לבני נוער ולמבוגרים.
  • טיפול מהיר יותר לעומת הזמן הנדרש בטיפולים אחרים ליישור שיניים.

ממה עשויות הקשתיות השקופות?

הקשתיות השקופות בשיטת אינויזליין מיוצרות מחומר תרמופלסטי מיוחד, החומר אינו מזיק לבריאות ומתאים לאדם. הקשתיות השקופות נראות כמו פלטות להלבנת שיניים, ולאחר סריקת הפה מייצרים אותן במעבדה מודרנית בחו"ל. הקשתיות מיוצרות בהתאמה אישית והן מסייעות להזיז את שיני המטופל על פי רצף שנקבע בתוכנית הטיפולים על ידי המומחה.

כמה זמן נמשך הטיפול?

יישור שיניים בלתי נראה בשיטת אינויזליין נמשך לרוב מספר חודשים ועד כשנה וחצי, בהתאם למורכבות הטיפול וליקויי הסגר בפיו של המטופל. זהו טיפול מותאם אישית וניתן להזיז בכל פעם שן אחת או קבוצת שיניים, עד השגת התוצאה הרצויה שנקבעה מראש.