מחפשים שירותי קידום אתרים? כך תדעו שבחרתם אחד שיודע את העבודה

תמונה: Depositphotos

איך תדעו בזמן אמת אם בחרתם את האדם הנכון לתפקיד? בין אם אתם כבר עובדים עם מקדם אתרים ובין אם אתם מחפשים אחד כזה, כדאי שתדעו את הדברים הבאים.

כך תדעו אם יש לכם מקדם אתרים מקצועי

מקדם אתרים שעובד אתכם בשוטף, צריך לשלוח לכם דוחות חודשיים, כדי שתבינו מה הוא עושה ואיך הוא מתקדם. הבנה של המונחים הבאים תעזור לכם להיות בטוחים שהכל מתקתק:

  • מחקר מילות מפתח – המקדם בודק אילו מילים מזינים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כשהם מחפשים ברשת שירותים, או מוצרים כמו שלכם.
  • מחקר מתחרים – פעולה חיונית שמטרתה להבין איך אפשר לנהל את האתר שלכם כדי לבלוט על פני המתחרים שלכם.
  • בדיקת המבנה של האתר – האתר צריך להיות בנוי בצורה נכונה כדי להיות מובן על ידי האלגוריתמים של גוגל.
  • חווית משתמש – האם האתר נוח לשימוש גם בסמארטפון? האם העמודים נטענים במהירות? האם מספיק עמודים באתר נכנסים לאינדקס של גוגל? האם התוכן איכותי מספיק? ועוד.
  • בניית קישורים – המקדם שלכם בונה קישורים לאתרים איכותיים אחרים, שיובילו לאתר שלכם, כדי להעלות את הערך של האתר בעיני גוגל.
  • אנליזה של האתר – המקדם משתמש בכלים כמו גוגל אנליטיקס, כדי לבחון את ההתקדמות של האתר בתהליך הקידום.

כל הנתונים הללו צריכים להופיע בדוח החודשי שאתם מקבלים ממקדם האתר שלכם, אבל אתם גם צריכים להבין אותם, כדי להבין אם אתם מקבלים שירות טוב.

- פרסומת -

כך תדעו שאיש המקצוע שלכם הצליח לקדם לכם את האתר

לפני הכל, צריך לחזור רגע אחורה, לרגע שבו חתמתם עם המקדם שלכם על חוזה. בשלב הזה, אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לעשות הוא לקבוע יעדים לתהליך הקידום. אלה צריכים להיות יעדים ריאליים, שהמקדם שלכם מסכים איתם ומאמין שהוא יצליח לעמוד בהם.

תמונה: Depositphotos

אם קבעתם יעדים כאלה מראש, יהיה לכם הרבה יותר קל לבדוק אם יש לכם מקדם אתרים שיודע מה הוא עושה.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי עמידה ביעדים לא תמיד נעשית בדיוק בהתאם למה שאתם מצפים, אלא לעיתים היא מתרחשת בדרכים אחרות ולכן, הנתון העיקרי שאתם צריכים להתייחס אליו כדי למדוד את מידת ההצלחה של התהליך נמצא בתמונה הגדולה – אם האתר שלכם מצליח להתקדם באופן כללי, בשום אופן לא יורד בתוצאות באופן עקבי, סביר להניח שהכל בסדר ואתם יכולים להיות רגועים – לקחתם כנראה את האדם הנכון למשימה.

לסיכום

בחירה באיש קידום אתרים המתאים לצרכים שלכם מורכבת ממגוון מורכב של שיקולים. אבל אחרי שכבר בחרתם מקדם אתרים והתחלתם תהליך, חשוב להשאיר עם היד על הדופק ולהבין אם הדברים פועלים בכיוון הנכון ובקצב הרצוי לכם. אז אתם לא צריכים ללמוד את התחום בעצמכם, אבל אתם כן צריכים לדעת כמה דברים בסיסיים, שיעזרו לכם לסמוך יותר, על האיש שבחרתם לעבודה.