פרחי באך – התמציות שעושות את ההבדל

תמונה: Depositphotos

סובלים מדיכאון, חרדה או ערך עצמי נמוך? או שמא ילדכם סובל מקשיים רגשיים שמתבטאים בביישנות יתר, חרדה חברתית או התקפי זעם לא ברורים? דעו לכם כי ניתן לטפל בכל אחת מהבעיות הללו ועוד רבות אחרות באמצעות טיפולי רפואה משלימה. אחת האפשרויות היותר מוצלחות ויעילות היא פרחי באך ומייד תבינו במה בדיוק מדובר.

מהם פרחי באך?

בתחילת המאה ה- 20 רופא בשם באך פיתח שיטה טיפולית אשר לימים תהפוך לאחת מהמוצלחות ביותר לטיפול בבעיות נפשיות וגופניות אשר קשורות בחוסר איזון רגשי. הטיפול מתבסס על תמציות אשר כוללות בתוכן את אחד או יותר מבין כ-38 סוגי פרחים, כשעל פי באך, כל פרח עובד על תדר רגשי שונה ושילוב מיטבי ביניהם מביא להשפעה הרצויה. באתר של שרון אזולאי תוכלו לבחור את התמצית המתאימה לכם מבין המלאי הקיים או להזמין תמצית בהתאמה אישית בהתאם לצורך ולסיטואציה האישית שלכם. ההפקה של תמציות הפרחים מתבצעת באמצעות השרייתם במי מעיין זכים, חשיפה לאור השמש למשך מספר שעות, דילול התמיסה באלכוהול טהור ולאחר מכן דילול נוסף באמצעות מים.

תמונה: Depositphotos

 

- פרסומת -

באילו מצבים פרחי באך יכולים לעזור?

השימוש בתמציות פרחי באך יכול להתאים לכל מצב בו האיזון הנפשי-רגשי של אדם מופר, מה שעלול להתבטא באינספור בעיות נפשיות ורגשיות דוגמת דכדוך ודיכאון, עייפות תמידית  וחוסר אנרגיה, פחדים וחרדות, בעיות התנהגותיות, מחשבות שליליות ועוד. מצבים רבים עלולים לגרום לנו לצאת מאיזון, כגון פרידה קשה מאדם אהוב, טראומה כלשהי שעוברים, תקופה קשה ומלחיצה שגורמת לנו לנהוג בחוסר סובלנות וכעס, לעיתים עד לכדי מצב של תוקפנות, אלימות ועוד.

 

טיפול בפרחי באך יכול לשפר את המצב בכל המקרים הללו וגם בבעיות רגשיות נפוצות נוספות דוגמת ביטחון עצמי נמוך, ביישנות יתר, תלותיות, קנאה בין אחים, הפרעות קשב וריכוז וכו'. כמו כן, משום שקיים קשר ישיר בין הנפש לגוף, פרחי באך מסוגלים לטפל גם בתופעות גופניות שונות דוגמת כאלה שקשורות לגיל המעבר, לאלרגיות עונתיות שונות וכאשר רוצים לחזק את המערכת החיסונית.

מדוע כדאי להעדיף פרחי באף על פני שיטות אחרות?

הרפואה המערבית אומנם מסוגלת לטפל בצורה יעילה בשלל מחלות ובעיות גופניות, אך בכל הקשור לטיפול בבעיות על רקע נפשי-רגשי ובבעיות פיזיות שנגרמות באופן ישיר כתוצאה מכך, הדבר אינו כל כך פשוט. מעבר לזאת, ברפואה הקונבנציונלית-מערבית מקובל להשתמש בתרופות שאומנם יכולות לעזור אך על הדרך גם לגרום לתופעות לוואי ולנזקים באזורים אחרים בגוף, מה גם שלא כל אחד יכול להשתמש בהן, למשל ילדים, נשים בהריון ומי שחולה במחלות קשות.

טיפול בפרחי באך לעומת זאת אינו כולל תופעות לוואי כלשהן, כל אחד יכול להשתמש בתמציות והן בטוחות לשימוש לכל גיל ובכל מצב רפואי. הטיפול אף אינו מתנגש עם שום טיפול תרופתי ולמעשה רק יכול לשפר אותו ולהביא לתוצאות הרצויות תוך זמן קצר יותר. ניתן לקבל את התמציות לאחר הליך אבחון קצר מול המטפל בפגישה אישית פרונטאלית או טלפונית ולהתחיל להרגיש את השינוי המיוחל בטווח שבין כמה ימים לשבועות בודדים.