מטוס פרטי להשכרה – כל הפרטים

אנשים רבים חולמים על מטוס פרטי - אין ספק כי הכניסה למטוס קטן יחד עם אנשים קרובים או חברים מאפשרת לכולם ליהנות מטיסה נעימה הכוללת כוס שמפניה. אם אתם רוצים להגשים את החלום - היום זה אפשרי בהחלט. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מטוס פרטי. צילום: CANVA
אילו אפשרויות עומדות בפני אנשים המעוניינים במטוס פרטי?

אנשים המעוניינים בטיסה פרטי יכולים להגשים את החלום שלהם באמצעות מטוס פרטי להשכרה. אם אין לכם אפשרות לקנות מטוס, הרי מדובר על אופציה משתלמת ביותר המאפשרת לכם להגשים את החלום.

מדובר על אפשרות נוחה במיוחד ועליכם לברר מספר פרטים:

בירור לגבי החברות המציעות את השירות: חשוב ביותר לברר כמה שיותר פרטים לגבי החברות המציעות את השירות. האם מדובר בחברות מוכרות או שמא מדובר על חברות חדשות בתחום.

גודל המטוס: עוד חשוב לבדוק את גודל המטוס- האם מדובר על מטוס קטן או מדובר על מטוס גדול?

- פרסומת -

בכל הקשור לתשלום, הרי השכרה של מטוס פרטי תעלה לכם החל מ2000 דולר ומעלה, כאשר מדובר על עוד אנשים נוספים אתכם. נכון, מדובר על סכום רציני למדי, אך אין ספק כי מדובר על חוויה של פעם בחיים ולכן אפשר בהחלט להשקיע סכום כזה של כסף תמורת חוויה בלתי נשכחת.

 אילו יתרונות יש להשכרת מטוס פרטי?

ישנם מספר יתרונות משמעותיים להשכרה של מטוס פרטי וכעת נפרט את היתרונות השונים:

גמישות בלוח הזמנים: מדובר על אפשרות נוחה וזמינה מבחינת לוח הזמנים. אין מדובר על מועדים הנקבעים מראש אלא על מועדים גמישים ביותר. נוסף על זאת, ניתן לקבוע טיסות מהיום למחר וכך מדובר על אפשרות נוחה למדי.

מתאים לאנשי עסקים: נוסף על זאת, אפשרות ההשכרה מתאימה לאנשי עסקים אשר צריכים להגיע ממקום אחד לאחר תוך זמן קצר. מדובר על פגישות אשר יכולות להשפיע על העתיד העסקי שלהם, ולכן ההשקעה במטוס היא רווחית ביותר.

אין צורך לנחות בשדה תעופה גדול: יתרון נוסף הוא שאין צורך לנחות בשדה תעופה גדול אלא אפשר לנחות בשדה תעופה קטן. היתרון בא לידי ביטוי בכך שאין צורך לסבול מעומס הנוסעים.

אפשרות לצאת לדרך במהירות: יתרה מזאת, אפשר לצאת לדרך במהירות רבה ואין צורך להמתין זמן רב.

קיצור זמני הטיסה: בהשוואה למטוסים ציבוריים, מטוסים פרטיים טסים גבוה יותר וכך זמני הטיסה מתקצרים והמשמעות היא כי מגיעים ליעד במהירות רבה.

טיסה רגועה: קיימת אפשרות ליהנות מטיסה רגועה ללא לחצים- מדובר על יתרון משמעותי ביותר. אין ספק כי אשר תגיעו לטיסה רגועים יותר, כך החוויה תהיה פחות מלחיצה ותרגישו טוב במהלך כל הטיסה ללא מתח מיותר.

מהן הטסות רפואיות ?

הטסות רפואיות מתייחסות לצורך להטיס אנשים בהתאם למצב הרפואי שלהם. מדובר על אחת הדרכים היעילות ביותר להעביר מטופלים ממקום אחד למוסד רפואי לצורך קבלת טיפול רפואי מקיף על ידי רופאים מומחים על מנת לבחון את המצב הרפואי ולהיערך לקבלת טיפול רפואי מתאים.

קיימת הכוונה מדוקדקת כיצד להתכונן לטיסות מסוג זה והאם יש צורך ברופאים מומחים בהתאם למצב הרפואי. נוסף על זאת, בטיסה נמצאים גם פרמדיקים אשר עברו הכשרה ייחודית למתן טיפול רפואי במסגרת הטיסה. במסגרת טיסות מסוג זה מתבצעות התאמות מיוחדות על מנת לאפשר לחולים לקבל את הטיפול הטוב ביותר. מדובר על טיסות המבוצעות בהתראה קצרה במיוחד על מנת לאפשר למטופלים להגיע לקבלת טיפול רפואי. הטיסה כוללת אנשי מקצוע אשר עברו הכשרה ייחודית במטרה ללוות את הפצועים ובני המשפחה שלהם.