מינוי ממונה בטיחות

קרדיט תמונה: freepik

גיוס של ממונה בטיחות נחשב לדבר חשוב מאוד עבור בעלי עסקים מסוימים. ישנם לא מעט פרמטרים אשר קובעים איזה עסקים זקוקים לשירותיו של ממונה בטיחות וכן אודות שעות ממונה בטיחות בחברה.


אם אתם לא בטוחים שאתם מחויבים להחזיק ממונה בטיחות במקום העבודה שלכם, אתם חייבים לבדוק היטב איזה עסקים זקוקים לממונה בטיחות והאם בהתאם לפרמטרים המדוברים גם העסק שלכם זקוק לממונה בטיחות.
במידה והעסק שלכם צריך ממונה בטיחות בהחלט לא כדאי להתפשר על שירותיו ויש לבחור איש מקצוע מוסמך ומומחה בתחום המדובר וזאת בכדי להבטיח שמירה על הבטיחות במקום העבודה שאתם עומדים בראשו.

כיצד תדעו אם העסק שלכם דורש ממונה בטיחות?

אם אתה תוהה אודות מינוי ממונה בטיחות לעסק שלך, חשוב שתדע שישנם כאמור פרמטרים שונים שבגינם יש להחליט האם העסק שלכם זקוק לשירותיו של ממונה בטיחות או שמא הוא איננו זקוק לשירותיו. גיוס של ממונה בטיחות הכרחי עבור עסקים שונים לרבות: עסקים אשר חלה עליהם פקודת הבטיחות, יש בעסק מעל 50 עובדים בו זמנית, העסק עוסק במגע עם אש. 

כידוע, עסקים שיש בהם מעל 50 עובדים בו זמנית נדרשים להחזיק ממונה בטיחות. אם אתם תוהים מאיפה ניתן להגיע לממונה בטיחות מקצועי שיבצע את התפקיד שלו בצורה הטובה ביותר ויסייע לכם ולכל העובדים שלכם להרגיש בטוחים במקום העבודה, הרי שניתן לקבל שעות ממונה בטיחות מחברות מקצועיות ומנוסות העוסקות בתחום המדובר. 

- פרסומת -

כאשר בוחרים בחברה אמינה ומקצועית אפשר לדעת שתקבלו את שירות ממונה הבטיחות הטוב ביותר ועל כן, אין להתפשר על החברה שממנה תקבלו את השירות המדובר.

מה חשוב לדעת על המינוי של ממונה בטיחות?

מינוי של ממונה בטיחות חייב להתבצע בהתאם לחוק. בעל עסק אשר בוחר מסיבה כלשהי למנות את עצמו לממונה בטיחות וזאת מבלי שיש לו תעודת אסמכה או ידע בתחום, גם עובר על החוק וגם מסכן את העובדים שלו ואת עצמו. לא כל אדם יכול להיות ממונה בטיחות, לא כל אדם יכול להעביר הדרכות בטיחות ולא כל אדם יכול לבצע את התפקיד המדובר. 

יש צורך ללמוד את התחום ולהיות מוסמכים בו.
את ממונה הבטיחות יש למנות ממקור חוץ והוא צריך לענות על כמה פרמטרים חשובים: יש צורך שתהיה לו הסמכה מתאימה, יש צורך שיהיה לו ניסיון בתחום, אישור כשירות בתוקף, יש צורך שיהיה לו ניסיון במתן ייעוץ וליווי בכל העניינים שנוגעים להתנהלות השוטפת של בטיחות וגיהות. 

הבחירה של ממונה בטיחות אשר עונה על הפרמטרים המדוברים ללא ספק תקל עליהם ותסייע לכם לנהל את מקום העבודה שלכם בראש שקט מתוך ידיעה שהכל מתנהל בו בצורה בטוחה.

 כיצד תדעו שבחרתם ממונה בטיחות טוב לעסק שלכם?

אם הבנתם שהעסק שלכם מחויב בהתאם לחוק להחזיק בממונה בטיחות וכן אם אתם מבינים כי בחירת ממונה בטיחות איננה בחירה שיש להקל בה ראש, עליכם לעשות הכל בכדי לוודא שאתם בוחרים בממונה בטיחות מקצועי ומנוסה ביותר. 

לכן, בכדי לעשות זאת, אתם יכולים לקבל חוות דעת מעסקים נוספים בתחום שלכם אשר עובדים עם ממונה בטיחות, לבקש המלצות מעסק מוכר ששמעתם עליו לאחרונה וגם לברר באופן עצמאי את כל מה שצריך על ממונה הבטיחות. לאחר שתבצעו את כל הבדיקות הנדרשות תוכלו לבחור ממונה בטיחות מקצועי ומנוסה ולדעת כי כל ענייני הבטיחות במקום העבודה יתבצעו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

חברת צמח בטיחות בעלת מדריכים מקצועיים, בעלי ניסיון רב בתחום הבטיחות. כל מדריכי החברה בעלי הסמכות ואישורים מתאימים להדרכות בתחומי בטיחות שונים. 

לשיחת ייעוץ ללא עלות ולתיאום הדרכה מותאמת לאופי עבודתכם, צרו קשר עם חברת צמח בטיחות בע"מ.