מי הוא עו"ד תעבורה ובמה יסייע לי?

עורך דין תעבורה הוא מונח המשמש בדרך כלל לתיאור עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה. אנשים רבים אולי לא יודעים מה עושה עורך דין תעבורה, אבל הם אלה שאחראים לייצג את האינטרסים של נהגים, הולכי רגל ורוכבי אופניים ועוד. הם גם מייצגים קורבנות ועדים במקרים של תאונות דרכים, חלילה.

עורך דין תעבורה יכול לסייע ללקוחותיו באמצעות משא ומתן להסדרים עם חברות ביטוח וגורמים נוספים המעורבים בתיק תביעה. הם יכולים גם לעזור להגיש בקשה לפיצוי על חשבונות רפואיים או הפסדי שכר, אובדן כושר עבודה וכו'. עורכי דין תעבורה אינם זהים לעורכי דין בדינים אחרים. עורכי דין תעבורה אמנם עוסקים בדיני תעבורה ובהפרות של דיני תעבורה, אך עוסקים גם בסוגים אחרים של משפט אזרחי.

האם עו"ד תעבורה יסייע במקרה של נהיגה בשכרות?

עורכי דין לתעבורה מטפלים במקרים של נזיקין, שלילת רישיון, ביטול דוחות ועוד. אבל אם מדובר על נהיגה בשכרות שעשויה להיחשב עבירה פלילית בחלק מהמקרים (אם נגרמה למשל תאונה), לעיתים יהיה צורך בעו"ד תעבורה המתמחה בדינים פליליים.

- פרסומת -

עורכי דין תעבורה הם עורכי הדין המטפלים בעבירות תעבורה ובתיקים אחרים הקשורים לתעבורה. הם מתמחים בהגנה על זכויותיהם של אנשים שהואשמו בעבירת תנועה או עבירות קשורות אחרות, כאשר יש להפריד ולהבדיל בין עברות אלו לבין עברות פליליות. כדי לעסוק בדין הפלילי, עורך הדין חייב ללמוד את התחום ולהיות מורשה בו.

במה יסייע לי עורך דין תעבורה?

אם הואשמת באשמת נהיגה בשכרות, עורך דין תעבורה יכול להוות משאב רב ערך לתיק שלך. עורכי דין לתעבורה מספקים הבנה כיצד להגן בצורה הטובה ביותר על התיק שלך ומה האפשרויות העומדות לרשותך. במובן זה, עורכי דין לתעבורה הם האדם לפנות אליו כאשר זקוקים לייעוץ משפטי בנושא נהיגה תחת השפעה אלכוהול או סמים.

בדרך כלל, הם עובדים עם גורמי אכיפת חוק ועורכי דין, כך שיש להם גישה למידע הטוב ביותר ואת הידע הנדרש במקרים אלו. יחד עם זאת, עורכי דין לתעבורה בדרך כלל אינם מועסקים על ידי רשויות אכיפת החוק או מערכת בתי המשפט. הם אנשי מקצוע עצמאיים המספקים את שירותיהם בתשלום. הם יכולים לעזור לך להבין את הזכויות שלך, לנהל משא ומתן עם רשויות אכיפת החוק ולהציע עצות לגבי מה עליך לעשות הלאה.

מי הוא עו"ד מומלץ לדיני תעבורה?

אם אתם מאוד קפדנים בקבלת השירותים שלכם, אז עורך דין תעבורה מומלץ הוא מי שיש לו תואר במשפטים, ניסיון של חמש שנים לפחות באכיפת החוק ולפחות חמש שנות ניסיון בתיקי דיני תעבורה. אנשים אלה יכולים לטפל בכל ההיבטים של התיק שלך מתחילתו ועד סופו – משלב החקירה של התיק שלך ועד לגזר הדין אם תמצא אשם חלילה. כמו כן, עו"ד תעבורה מומלץ בד"כ יתמחה בליטיגציה (ייצוג בבתי משפט).