ממשיכים את דרכו של דוד מאיר הי"ד: הירתמות שיא לשדך בין חברים

באים בטוב. מיזם שידוכים
קרדיט: יח"צ

רס"ן דוד מאיר הי"ד, לוחם בסיירת מטכ"ל נפל ב-7.10 בקרב גבורה מול מחבלי חמאס בקיבוץ בארי. לאחר נפילתו התגלה עד כמה היה חשוב לו לנסות ולפעול כדי לשדך ולהביא להקמת בתים חדשים בישראל. שמענו על האישה שגילתה עד כמה הוא פעל כדי למצוא לה שידוך למרות שכלל לא הכיר אותה. "הוא שמע עלייך וממש השתדל" – סיפרה לה חברתה.

ארגון "באים בטוב" שפועל בנושא משבר הרווקות המאוחרת במגזר הדתי-לאומי יוצא כעת במיזם לזכרו של מאיר הי"ד במטרה להנחיל את דרך חייו לציבור הרחב. הארגון קורא לציבור להירתם ולהצטרף לקיום ערבי מאצ'אפ וירטואליים בהדרכת באים בטוב. במסגרתם, ינסו המשתתפים למצוא שידוך לחבריהם וחברותיהם כדי להביא עוד ועוד זוגות אל מתחת לחופה.

הקמפיין יצא לדרך דווקא בעת הזאת כדי להביא לחיזוק עשיית הטוב ואהבת ישראל בעת הזו. בתוך ימים מאז יצא הקמפיין לדרך כבר מתארגנים מעל 70 ערבי מאצ'אפ וירטואליים ברחבי הארץ. רבות מהן, נשות מילואימיניקים שהחליטו להירתם ולפעול למען החברים והחברות שלהן כדי שיקימו בקרוב בית בישראל.

מנכ"לית ארגון "באים בטוב" שירה מס: "רס"ן דוד מאיר הי"ד שם לנגד עיניו את המשמעות הגדולה של הקמת בית בישראל. הוא חיפש לסייע כשראה את הבדידות של רווקה שאפילו לא הכירה אותו. הוא הסתכל על הפרט מתוך ראייה של כלל ישראל. בעת הזו שכולם מחפשים היכן ניתן לסייע ואיפה אפשר לעשות עוד חסד- זה הזמן להסתכל על החברים והחברות שלנו שהבדידות נעשית עבורם מורכבת יותר בימים האלה. כל אחד מכיר לפחות רווק או רווקה, וכל אחד הוא שדכן בפוטנציה, אז תצטרפו וקחו אחריות."