מסמנכ"ל לסמנכ"ל כוחנו יגדל: גדי מארק מסיים תפקיד במשרד השיכון ועובר למשרד החינוך

גדי מארק. צילום: לע"מ

גדי מארק, קודם כל סרוג אבל גם סמנכ"ל בכיר להנדסה ופיתוח במשרד הבינוי והשיכון, מסיים את תפקידו לאחר שמונה שנים וימונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך(בפועל)

במסגרת תפקידו, מארק הוביל את כלל הליכי העבודה בנוגעים לחתימת הסכמי גג ופיתוח של המשרד, תוך ניהול המו"מ עם רשויות מקומיות ומשרדי הממשלה השונים, בהיקפים של מאות מיליארדי שקלים.

מארק ניהל את תחום התכנון והביצוע לפיתוח תשתיות בבניה החדשה למאות אלפי יחידות דיור, הוביל פרוייקטים משמעותיים  להרחבת ערים, הקמת יישובים חדשים ועוד.

- פרסומת -

כמו כן, יזם גדי את הקמתה של מכללה ייחודית להכשרת מנהלי פרוייקטים לביצוע תשתיות בשכונות מגורים. מהלך הכשרה זה יחסוך למשק עשרות רבות של מיליוני ש"ח בכל שנה.

גדי מארק. צילום: לע"מ

גדי מארק (46), נשוי ואב לשבעה, מתגורר במעלה אדומים, בעל תואר בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת אריאל ותואר שני בביטחון ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן.

כמו כן, משרת מארק בשירות מילואים פעיל כקצין בחיל התותחנים בדרגת סא"ל.

בתפקידו החדש במשרד החינוך, סמנכ"ל ומנהל מינהל הפיתוח, יהיה מארק אחראי בין היתר לגיבוש מדיניות התכנון, הפיתוח, המיפוי והבינוי של מוסדות החינוך, אחראי לגיבוש תכניות עבודה בנושאים אלה וכן בנושאי הסעות וההצטיידות במערכת החינוך.

יעקב ליצמן, שר הבינוי והשיכון: "אני מודה לגדי על שנים של פעילות מבורכת למשרד ולציבור בישראל. לגדי תרומה מהותית לתנופת  הבנייה המשמעותית בשנים האחרונות במסגרת הסכמי הגג ופיתוח השכונות החדשות. מאחל לו בהצלחה רבה בהמשך דרכו."

גדי מארק: "לאחר שמונה שנים של עשייה  אני יוצא לדרך חדשה. היתה לי הזכות לקחת חלק בבניין הארץ, בפיתוח ערים ובהקמת ערים חדשות. אני מוכן ומצפה לאתגר העצום החדש במשרד החינוך ולהמשך דרכי בשירות הציבורי.״