מסעדה שף כשרה – איפה אפשר למצוא?

בשנים האחרונות חלה מהפכה משמעותית בעולם המסעדות הכשרות. אם בעבר היה קשה מאוד לאתר מסעדה איכותית שתציע אוכל כשר איכותי העומד בדרישות המחמירות ומציג שילוב ייחודי בין מעדנים בפרזנטציה מעניינת ובטעמים מפתיעים, הרי שכיום היצע המסעדות הכשרות הוא רחב להפליא וכל שצריך זה רק לבחור וליהנות מסעודה משובחת וכשרה.

ארוחה כשרה
צילום: Canva

אם ברצונכם לציין אירוע חגיגי או פשוט להתפנק (ללא הטרדות שכרוכות בהכנת סעודה, אירוח, הבלגן שאחרי הארוחה), מסעדת שף כשרה היא בדיוק מה שחיפשתם.
מסעדה מדוגמת שאת הקו הגסטרונומי שלה מוביל שף מומחה מיומן ומנוסה שחי ונושם קולינריה שמנצח על צוות המטבח ויחד עם הסטנדרטים הגבוהים של כשרות רוקח מטעמים יצירתיים ומעוררי השראה, שיהפכו את הסעודה שלכם לחוויה.

מעורר תיאבון? רוצים לצאת למסעדה בהרכב זוגי או משפחתי או עם החברים או קולגות מהעבודה? כיצד תמצאו מסעדה שף כשרה שתענה על מבוקשכם? טיפים חשובים ופרמטרים לבחירה.

טיפים בדרך לבחירת מסעדה כשרה ברמה גבוהה

ראשית, חשוב מאוד לברר שאכן המסעדה כשרה ושמדובר במסעדת שף. שנית, שימו לב ללוקיישן של המסעדה וכיצד ניתן להגיע אליה בנוחות – באמצעות אמצעי תחבורה ציבורית כמו רכבת, אוטובוס או רק ברכב פרטי והאם יש חניון מסודר למסעדה.

זכרו שיש מסעדות ששווה להגיע אליהן במיוחד. חפשו המלצות וחוות דעת של סועדים שביקרו וסעדו במסעדה ויוכלו להעיד על אופייה וטיבה.

- פרסומת -

כדאי לעיין מבעוד מועד בתפריט על מנת להבין מה הקונספט של המסעדה ואילו מאכלים היא מגישה, זאת על מנת לוודא שאכן מדובר בסוג המנות שאתם מחפשים. בדקו שהמסעדה מציעה אלטרנטיבות גם לצמחונים (אם מדובר במסעדה בשרית) ואם המסעדה כוללת גם בר משקאות כך שניתן לשלב בארוחה גם יינות, קוקטיילים וכדומה.מומלץ להביט בתמונות של המסעדה באתר האינטרנט או ברשתות החברתיות על מנת להתרשם מהאווירה ומהעיצוב של המקום מבחינת ריהוט, גופי תאורה, פלטת גוונים.

כמובן שכדי להבטיח מקום במסעדת שף כשרה על אחת כמה וכמה אם מדובר במסעדה מבוקשת, כדאי להתקשר מראש או להזמין שולחן באמצעות אתרי אינטרנט שנועדו לכך. שימו לב לבקשות מיוחדות כמו מספר רב של שולחנות או הזמנת חדר VIP פרטי לכבוד אירוע ייחודי.התייחסו גם למנות לילדים, פתיחים ונבחרת הקינוחים כך שכל הסועדים יהיו מרוצים וגם הארוחה שלכם תהיה מלהיבה וטובה מתחילתה ועד סיומה.

ספרה – מסעדת שף כשרה ומפתיעה

מחפשים מסעדה שף כשרה לסעודה מהנה? SPHERA היא מסעדה ובר בעיר רחובות שנפתחה בהשקעה עצומה והתוצאות ניכרות בשטח.
אווירה פסטורלית תקבל את פניכם ומרגע שתיכנסו לחלל של המסעדה תרגישו שאתם במקום שחי ונושם קולינריה מהריהוט המוקפד דרך התאורה המסוגננת ועד הבר המרהיב.

המסעדה פועלת תחת ניצוחו של השף המוערך בני מדר בוגר בית הספר הנחשב קורדון בלו ויוצא מסעדת נומה מכוכבת מישלן והוא יצר בספרה מטבח גורמה כשר שונה מכל מה שהכרתם: תפריט ייחודי המחבר בין טעמים יצירתיים על הצלחת בטכניקות בישול חדשניות. בין המנות בתפריט ניתן למצוא מטעמים דוגמת סינטה נברסקה, טומהוק על פחמים, פילה דגים וקינוחים כמו פאי פקאן, נמסיס ועוד בליווי תפריט משקאות עשיר ויינות טובים, קוקטיילים ועוד.

המסעדה שוכנת בפארק המדע שוקק החיים ברחובות והינה מסעדת גורמה כשרה בעלת אסתטיקה יוצאת דופן שיצרה פרשנות מרתקת לאוכל הכשר העדכני. שימו לב שיש גם אפשרות לקיים אירועים פרטיים ועסקיים במסעדה ובכל ביקור תיהנו מצוות מסור ואדיב שילווה אתכם לאורך הארוחה במסעדה אליה תרצו לשוב, שוב ושוב.