מסעדת רוזה הירושלמית פותחת סניף אקספרס בקניון רחובות

(צילום: אלעד גוטמן)

נפתחה מסעדת רוזה אקספרס בקניון רחובות. מסעדת "רוזה אקספרס" הינה סניף של מסעדת רוזה הירושלמית המפורסמת. סניף האקספרס רוזה נפתח בקניון רחובות ומממוקם באגף החדש של הקניון המאגד את מיטב מותגי העל הבינלאומיים ורשתות מזון מובילות.

עטרת זרביב 20/06/2013

מסעדת רוזה הירושלמית המפורסמת, פותחת בימים אלה סניף אקספרס, ראשון מסוגו בארץ, בקניון רחובות. מכובדים רבים, כתבי אוכל ובלוגרים מתחום המזון הגיעו לטעום ממטעמי המסעדה החדשה וביניהם: ראש עיריית רחובות רחמים מלול, מנכ"ל קניוני עופר מקבוצת מליסרון משה רוזנבלום, הבעלים של רשת רוזה שמוליק שמואלי ומנכ"ל קניון רחובות יהודה אורן שניצח על אירוע הפתיחה.

האורחים נהנו באירוע הפתיחה מכמה מטעמים אהובים וייחודיים של המסעדה: סלט נתחי עגל, פטוצ'יני כבד עוף, פהיטות, לחמה בעג'ין, נודלס בקר, קבב בטחינה ועוד מנות טעימות רבות.

(צילום: באדיבות פרסום אלמוג)
- פרסומת -

בבסיס החזון מאחורי רשת "רוזה אקספרס" שהחלה את דרכה כמסעדה ירושלמית מוערכת ואבן שואבת לחובבי הקולינריה מירושלים ומרחבי הארץ, עומדת השאיפה לתת ללקוחות חוויה מיוחדת של טעמים, ניחוחות ומרקמים עם אוכל טרי, טעים, מגוון ומתאים לכל כיס.

כניסת מסעדת רוזה אקספרס לקניון רחובות מסיימת את תהליך ההרחבה המקיף של הקניון, הנמצא בבעלות קבוצת קניוני מליסרון. התהליך כלל שני שלבי התרחבות: בשלב הראשון אשר הסתיים בינואר 2012 נוסף מתחם אופנה וכן הורחב המפלס העליון. כיום, לאחר השלמת השלב השני והקמת האגף החדש עם תוספת של 9,000 מ"ר עומד שטחו הכולל של קניון רחובות על כ-36,000 מ"ר עם למעלה מ-200 עסקים שונים והוא מדורג בין הקניונים הגדולים ביותר בישראל וכקניון הגדול ביותר באזור. במסגרת מהלך ההרחבה הכולל, התווספו לקניון רחובות מקומות חנייה נוספים – צעד שביטל את מצוקת החנייה באזור.

לדברי יהודה אורן מנכ"ל קניון רחובות: " מסעדת רוזה אקספרס מצטרפת לתמהיל הקולינרי המגוון של קניון רחובות המשלב שוק אוכל תוסס, בתי קפה חדשים מפנקים ואף מזון מהיר. זהו עוד מהלך לשדרוג החוויה הקולינרית עבור לקוחות הקניון תוך הקפדה על איכות גבוהה ומחירים נוחים".

לדבריו: "רשת מסעדות רוזה נהנית ממוניטין של איכות בלתי מתפשרת, מנות ייחודיות, טעמים מגוונים, שירות אישי וכל זאת במחירים הוגנים – אני מברך את עמיר חורש ורועי אילוז שקיבלו את הזיכיון לסניף בקניון ומאחל לכל לקוחות הקניון הנאה גדולה בביקור באגף החדש ובמסעדה שמהווה פנינה קולינרית אמיתית".