מעיינות מרעננים לקיץ החם

תמונה: shutterstock

מלון בוטיק – אם אתם מחפשים מפלט מעומסי החום של יולי-אוגוסט תוכלו להשתכשך ולטייל במעיינות טבעיים ומלאכותיים במגוון של מקומות בארץ – בעיקר בצפון ובאזור ירושלים. בצפון הארץ יש כמה אתרים קסומים של מעיינות ובריכות המתאימים לכל המשפחה, ולמטיבי לכת שמעוניינים לעשות הפוגה במסלול ההליכה במעיין קריר. באזור ירושלים יש כמה מעיינות ירוקים ומרעננים ותוכלו לבלות בהנאה רבה בכל אחד מהם.

מעיינות בצפון

רשימת המעיינות והבריכות המומלצות בצפון הארץ היא ארוכה ומובטחת לכם חוויה רטובה ומהנה. ברמת הגולן מחכה לכם בריכה בצורה של אמפי – הנקראת עין אמפי. לצד הבריכה עצי אקליפטוס מרשימים שקשה לפספס ובבריכה עצמה יש דגיגונים קטנים. בצד המערבי של רמת הגולן יש את בריכת הקצינים – הנקראת גם עין עלמין. יש עוד שני מעיינות ששווה לבקר בהם במורדות רמת הגולן: עין חשק ועין מימון. למעיינות ניתן להגיע מהכביש שיוצא מקיבוץ גונן כאשר יש במקום גם עצי תאנה ושיחים של נענע ושל פטל. הבריכות הן קטנות אבל מיוחדות מאוד והמים קרירים ונעימים. מלונות בצפון פרוסים בכל אזור הצפון ותוכלו בקלות להרכיב חבילת נופש על דרך המעיינות. לינה ואירוח בצפון מתאפשרים בקיבוצים – בבתי הארחה או בחדרים להשכרה, ובצימרים. אפשרות נוספת היא בתי מלון גדולים ויוקרתיים כמו למשל בעיר חיפה או בטבריה. מלון בוטיק הוא אפשרות לינה ואירוח נהדרת עבור זוגות.

מעיינות באזור בירושלים

- פרסומת -

בירושלים רבתי יש מעיינות מקסימים שחבל לפספס. כך למשל תוכלו לקפוץ לעין כסלון – מעיין קטנטן שמתאים גם לביקור רומנטי בשעות הערב. מעיין נוסף נקרא עין לבן והוא נמצא בסמוך לקניון מלחה המפורסם. עומק הבריכה בשיא מגיע למטר אחד ורבים מגיעים למעיין זה בשל קרבתו לקניון. במעיין עין איתמר, ממש ליד היישוב אורה, תוכלו לטבול ומהמקום נשקף הנוף המקסים ההררי של ירושלים. אפשר להביא פק"ל קפה ולהנות במקום מהמון שלווה ושקט. מלונות בירושלים מרוכזים במרכז העיר וגם ביישובים שמסביב ותוכלו להרכיב חבילת נופש בצימר או להתארח בקונספט מלון בוטיק. מלון בוטיק ירושלים מציע חווית אירוח זוגית ונפלאה לזוגות.