מעקב אחר הוצאות משק הבית: עושים סדר בבלאגן

קרדיט: depositphotos
זה לא פשוט לנהל משק בית על אחת כמה וכמה כשיש לכם ילדים. ובכל זאת, אף אחד לא אוהב להיכנס למינוס בבנק או למנוע מעצמו משהו שהוא ממש רוצה. אז מה עושים? איך מתנהלים נכון? ממליצים לכם בחום להמשיך לקרוא ולגלות איך מעקב אחר הוצאות משק הבית: יעשה לכם סדר בבלאגן.

איך ייעוץ פיננסי יכול להועיל בבלגן ההוצאות?

הדעה הרווחת היא שרק מי שבעל עסק יהיה זקוק לייעוץ פיננסי, אך לא כך הדבר. לא רק בעלי העסקים צריכים לקחת החלטות שהן חשובות בתחום הפיננסים. כל הכסף היוצא מהחשבון ונכנס לחשבון קשור לניהול משק הבית, למשפחה ואפילו לחשיבה שהיא לטווח הארוך. אז איך אפשר לעזור עם הבאלגן? ישנו תחום הנקרא ייעוץ פיננסי אישי אשר נעשה על ידי אנשי מקצוע והם יכולים לעזור לכם להתנהל בצורה הכי נכונה שיש בפן הכלכלי של חייכם ובכך להגדיל את ההכנסה שלכם. 

קרדיט: depositphotos

איך אפליקציה תעזור לך לנהל מעקב אחר ההוצאות שלך?

אז אתם עובדים כל חודש ללא הפסקה ואתם יודעים מהי ההכנסה החודשית שלכם, אך לא תמיד יודעים כמה אתם מוציאים מידי חודש. זו הסיבה העיקרית שבסוף החודש הרבה אנשים מוצאים את עצמם במינוס מבלי שהם ידעו על כך. אותם אנשים חושבים עם עצמם ותוהים איך הם יכולים להימנע ממצב זהה לזה ולסיים את החודש הבא בפלוס? האמת שהתשובה לכך נמצאת מול עינכם. אתם רק צריכים להתחיל לערוך מעקב אחר ההוצאות שלכם. ישנן המון אפליקציות במכשיר הנייד שלכם שיכולות לעזור לכם לעשות זאת. יש אפליקציות בתשלום ויש אפליקציות חינמיות. המשותף לכל האפליקציות הללו, שבכל אפליקציה אתם מזינים מהי ההכנסה החודשית שאמורה להיכנס. בהוצאות אתם מכניסים את הסכומים שהוצאתם. לדוגמה, קניתם נעליים, הכניסו לאפליקציה וכן הלאה. לקראת סוף החודש ואפילו כבר במהלכו, אתם תוכלו לדעת איפה אתם עומדים ואיפה אתם יכולים לחסוך ולהסיק מזה מסקנות לחודש הבא.

טבלה יכולה לעזור לי לנהל מעקב אחר ההוצאות שלי?

בטח! בין אם זו טבלה באקסל ובין אם זו טבלה שאתה עורך באופן ידני, זה בהחלט יכול לעזור לדעת איפה אתה עומד. באקסל יש תבניות מוכנות מראש. אחת מהתבניות נקראת תקציב פשוט. אתה מזין שם את ההכנסה החודשית. בלשונית של ההוצאות, בכל פעם שאתה מבצע הוצאה, אה מוסיף אותה. בלשונית הסיכום אתה יכול לראות  מה נשאר לך מההכנסה ובכמה אחוזים חרגת. זוהי שיטה מאוד נוחה וכך אתה במעקב אחרי מה שאתה מוציא ויודע מה לעשות בחודש הבא. לסיכום, ישנן הרבה שיטות לנהל מעקב אחרי מה שיוצא ונכנס לך אל הכיס. החוכמה היא להיות עם היד על הדופק, לא להתפזר ולמצוא את השיטה המתאימה לך.