ניקוי שטיחים – לא מה שחשבת

צילום: קאנבה
בעבר היה מקובל לחשוב ששטיחים מנקים בשתי דרכים – דרך אחת היא לתלות אותו על המעקה של המרפסת, לחבוט בו כדי לנער ממנו את האבק, הלכלוך והשערות שנדבקים אליו. דרך נוספת, כאשר מדובר בכתמים שיש על השטיח, היא לגלגל ולארוז אותו ולקחת אותו למפעל לניקוי שטיחים, או להסיר את הכתמים על ידי חומר ניקוי ייעודי עבור שטיחים בשיטת עשה זאת בעצמך, אם כי יש לקחת בחשבון כתמים עקשניים ויבשים שלא תמיד ניתן להסיר בדרך זו.


בכל מקרה, דרכים אלו פחות מקובלות כיום כיוון שנשיאת והרמת השטיח על מעקה היא מסורבלת, לא נוחה ודורשת מאמץ פיזי רב שכיום פשוט אין בו צורך. בנוסף, גם הובלת השטיח למפעל לניקוי שטיחים פחות רלוונטית כיום כיוון ששיטת הפעולה הפופולרית והיעילה כיום בתחום ניקוי שטיחים, הסרת כתמים ונטרול ריחות רעים היא על ידי ניקוי השטיח בבית הלקוח שמתבצע על ידי חברת ניקוי מקצועית באופן פשוט ויעיל.

ניקוי שטיחים בימינו

כיום, בזכות הרשתות החברתיות, המידע הזמין שזורם בחופשיות, הקדמה והטכנולוגיה, הרבה יותר קל ופשוט לנקות את השטיח בפעולות פשוטות שנוכל לעשות בעצמנו כדי להאריך את חייו ולהגיע לתוצאות יפות של ניקיון גם מבלי להידרש לשירותי חברת ניקוי שטיחים מקצועית.
כיום אפשר להתמודד עם אבק, שיערות וחול כאשר בכל בית יש שואב אבק ולמנוע הצטברות של חיידקים על השטיח שנמצא במקום בולט מאוד בחלל המרכזי והמשפחתי של הבית (חשוב כמובן להפעיל את השואב לא על עוצמה גבוהה מדי כדי למנוע קרעים או תלישת סיבים ופרנזים מהשטיח ובהתאם להוראות היצרן).

צילום: קאנבה

ניתן להסיר כתמי אוכל ונוזלים בעצמנו על ידי שימוש בחומר ניקוי ייעודי לשטיחים שאפשר למצוא בכל סופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך, או על ידי שימוש בחומץ או אבקת סודה לשתייה שיעילים מאוד בהסרת כתמים ונטרול ריחות רעים והם גם זמינים ונגישים יותר מחומרי ניקוי ייעודיים, וגם עשויים מחומרים טבעיים ונמצאים בכל בית.

- פרסומת -

אז מה הפתרון שקיים היום כדי להתמודד עם שטיח מלוכלך ומלא בכתמים עקשניים ויבשים?

למרות הנוחות והפוטנציאל בחיסכון של ניקוי שטיחים בשיטת עשה זאת בעצמך, יש לדעת כי כתמים עקשנים או יבשים (רוב הכתמים שניתן להסיר בעצמנו הם כתמים טריים) לא נצליח להסיר בעצמנו וגם לא תמיד נצליח לשאוב אבק, חול ושיערות שנדבקו בעומק סיבי השטיח.

הפתרון לבעיות אלו כיום, היא השיטה הפופולרית והיעילה של ניקוי שטיחים על ידי חברת ניקוי שטיחים מקצועית ומנוסה. בניגוד לעבר שתלו שטיחים וחבטו בהם והתהליך היה מסורבל ולא הביא לתוצאות מושלמות, או שגלגלו את השטיח, ארזו והובילו אותו למפעל לניקוי שטיחים כאשר כל התהליך היה מסורבל, יקר ואיטי.

מג'יק קלין – הפתרון המושלם עבור ההתמודדות שלכם בכל הנוגע לתחום ניקוי שטיחים, כתמים, וריחות רעים

חברת מג'יק קלין קמה כדי לתת לכם את הפתרון המיטבי בתחום ניקוי שטיחים עבורכם.  מג'יק קלין היא חברת ניקוי שטיחים שבאמת מביאה פתרונות ניקוי איכותיים ומקצועיים. השירות של מג'יק קלין כולל מעטפת מלאה עבור  כל סוגי הלכלוך והכתמים בשטיח שלכם.

צוות הניקוי האיכותי של מג'יק קלין מכיר את כל חומרי הניקוי הקיימים עבור שטיחים, יודע לזהות בצורה יסודית את סוגי הכתמים ויודע להתאים את חומר הניקוי המתאים לסוג הספה ולסוגי הלכלוך והכתמים.

היתרונות שלנו – הרווח שלך

אז למה לבחור במג'יק קלין? חשוב לדעת שכיום תחום ניקוי השטיחים מוצף בחברות שונות, לכן חשוב מאוד לבדוק המלצות, עלויות, זמינות והאם נותן השירות כולל הגעה ליישוב שלך.
למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי שטיחים ושביעות רצון רבה בקרב לקוחותינו. השירות של מג'יק קלין כולל הגעה לבית הלקוח בפריסה ארצית רחבה ובזמינות מיידית.

יש לנו רף סטנדרטים גבוה בכל מה שקשור להדרכות ועדכון עובדי הניקיון בחומרי ניקוי חדשים, במכשירי ניקוי ושיטות ניקוי חדשות בסטנדרט איכותי וגבוה הכולל הדגמה ללא עלות על אזור או שטח צדדי או נסתר בשטיח, ולאחר ההדגמה, אם הלקוח מעוניין אנחנו מבצעים ניקוי כולל על כל השטיח.

אז השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו ואנחנו נתאם אתכם תאריך לביצוע העבודה כדי שתוכלו להמשיך להנות משטיח נקי, ריחני ונעים לעוד הרבה שנים טובות.

המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה – אסטרטגיה שיווק ומיתוג