מצטיידים במטעני Fujicom לקראת עונת הטיולים

מטען סוללות לרכב. מופעל באמצעות חיבור למצת (צילום: מרום תקשורת)

3 מוצרי Drive & Charge של Fujicom שחובה להצטייד בהם עם תחילת עונת הנסיעות בעלי הספק מקסימאלי, חסכוניים מאוד ורב שימושיים.

עידן הראל 14/06/2009

עם בוא הקיץ ותחילת עונת הנסיעות, מציעה חברת יניר מערכות 3 מוצרים ייחודיים מסדרת Drive & Charge של המותג Fujicom : מטען רכב אוניברסאלי, מפצל מצת ייחודי ומטען סוללות לרכב, לשלל מטרות ובמחיר השווה לכול כיס.

מטען רכב אוניברסלי – המטען רב תחומי המיועד: להטענת מרבית הטלפונים ניידים שנמצאים בשוק – סמסונג, סוני אריקסון, מוטורולה ונוקיה. הוא גם מצויד בכבל חיבור USB המתאים לתקעי נגנים MP3/MP4 או כל גאדג'ט אחר, וכן עם כניסת מיני USB ועם כבל לטעינת מכשירי ניווטGPS . מחיר : 59.90 ₪ . להשיג: בכול רשתות החשמל ברחבי הארץ.

- פרסומת -

מפצל מצת ייחודי – מפצל המצת בעל עיצוב ייחודי ובלעדי לרכב, המאפשר ניצול כפול של שקע המצת: טעינה בו זמנית של סוללות וטלפון נייד, או כל דבר אחר. בעל מפרק מתכוונן ל – 180 מעלות. מחיר: 24.90 ₪ . להשיג: בכול רשתות החשמל ברחבי הארץ.

מטען סוללות לרכב – טוען סוללות הפועל באמצעות חיבור למצת הרכב. הוא מצויד ב- 2 סוללות: AA5002X2 . MHP, בעל כושר ל – 1000 מחזורי שימוש. הטוען עשוי ניקל מטאל או ניקל קדיום, עם נורית חיווי למצב טעינה, ומתג בורר סוללות AA/AAA. הסוללות מניקל מטאל – ללא אפקט הזיכרון. הסוללות 2500 MHP עוצמתיות. מחיר: 69.90 ₪. להשיג: בכול רשתות החשמל ברחבי הארץ.