מקדימים ונהנים: כך תצאו לחופשה ישראלית במחיר הטוב ביותר

הביטוי "כל הקודם זוכה" בהחלט ראוי להיאמר גם כאשר מדובר בעולם המלונאות. מתכננים לצאת לנופש בחודשים הקרובים? הנה כל מה שכדאי לכם לדעת כדי לחסוך במחיר וליהנות מחופשה של אופטימיות ושלווה לעתיד הקרוב.

צילום: איה בן עזרי

בשיתוף רשת מלונות פתאל

דילים מעולים למקדימים להזמין
האמת היא שלא משנה באיזו עיר תבחרו לנפוש, יותר משנה מתי תעשו את זה. אנחנו נמצאים בתקופה מאד מורכבת ואין ספק שכולנו זקוקים לחופשה של שקט ושלווה, מבלי להחתים את הדרכון לעת עתה, ואם אתם מעדיפים לחכות קצת שדברים יתבהרו מעט, תוכלו לשריין לעצמכם כבר עכשיו חופשה מפנקת ומשתלמת שתתקיים בעוד מספר חודשים.

כדי להרוויח מחיר מצוין, מומלץ פשוט לתכנן את את החופשה ולהקדים להזמין בין שלושה עד שישה חודשים מראש. מעבר לחיסכון במחיר, תוכלו למצוא את עצמכם בחופשה מרגיעה ומפנקת בימים שאחרי הקורונה או לפחות בזמנים רגועים יותר ואז הרווח יהיה בהחלט שלם.

חופשה ישראלית מטבריה ועד אילת
אז אחרי שהחלטנו שיוצאים לנופש בחודשים הקרובים, כדאי מאד שנגיע להחלטה היכן לקיים את החופשה. בארץ ישראל היפה יש לא מעט יעדים בהם תוכלו להתפנק בכל סגנון נופש שתרצו ולכם נותר רק לבחור.

- פרסומת -

אם אתם מעוניינים בנסיעה קצרה שתחסוך לכם זמן, פקקים ומה שביניהם, תמיד תוכלו לארוז את עצמכם לחופשה אורבנית בכל אחת מהערים המרכזיות, הצפוניות או הדרומיות בישראל, כמובן בהתאם לעיר בה אתם גרים. לשירותכם מגוון מלונות באווירה אורבנית בהרצליה, תל אביב, ירושלים, חיפה, אשדוד, אשקלון ועוד.

אם אתם דווקא רוצים להרגיש כמעט כמו בחו"ל ולצאת לנסיעה ארוכה או אפילו טיסה, תוכלו כמובן לנפוש באילת, טבריה או ים המלח. כדאי לקחת בחשבון שמדובר בחופשה מתכוננת מראש, כך שהחופשה תתקיים בחודשי הסתיו, מה שאומר שדווקא ביעדי נופש כמו אילת וים המלח תזכו לא רק למחיר מעולה אלא גם למזג אוויר ידידותי בהחלט.

תכניסו קצת אקשן לחופשה
נכון שאחרי התקופה הלא פשוטה שכולנו חווים בטח נרצה לצאת לנופש בסגנון בטן גב עם המון רוגע ושלווה, אבל אם יתחשק לכם להביא טוויסט לחופשה, מומלץ מאד לשלב אטרקציות, בין אם אתם מגיעים בזוג או בהרכב משפחתי מלא.

ברגע שתכניסו מעט אדרנלין לחוויית הנופש, תוכלו באמת להשתחרר ולמצות את החוויה עד הסוף.
בין האטרקציות שכדאי לשלב בחופשה: טיולים רגליים, סיורים קולינריים, ספורט ימי, צלילת שנורקלים, חדרי בריחה, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים ועוד אינספור פעילויות שתוכלו בקלות למצוא בכל עיר בה תבחרו לנפוש.

זהו זה, כעת כל שנותר לכם הוא להחליט לאן אתם רוצים לנסוע, לחפש אחר דילים מעולים למקדימים להזמין מראש ופשוט לצפות לחופשה שתביא עימה המון אופטימיות ושלווה. את האטרקציות תוכלו לבחור באופן ספונטני בהתאם למה שיתחשק לכם לעשות ממש בזמן החופשה.

כל הקודם זוכה! היכנסו לאתר פתאל על הזמן והזמינו לכם חופשה לאחד מיעד הנופש במחיר משתלם במיוחד.