משפחות חטופים: "אם ישראל תשחרר מחבלים, הם ישובו לעסוק בטרור והם שוב ירצחו, יאנסו וישרפו אותנו"

פורום תקווה של משפחות החטופים הוציא היום סירטון נגד עסקת חטופים שהולכת ומתגבשת עם החמאס, הסירטון ממחיש על פי דוגמאות העבר מה קורה כשאר משחררים מחבלים מהכלא.

פעילים חוסמים את כניסת משאיות האספקה ההומניטרית לרצועה. צילום: ארגון צו 9

כך למשל, על פי הסרטון שפרסם פורום תקווה, עבאס אל מחמוד א-סייד ששוחרר בשנת 1996 מהכלא הישראלי, חמש שנים לאחר מכן הוא היה אחראי על פיגוע התאבדות בקניון השרון ובמלון פארק בנתניה, שבו נרצחו עשרות ישראלים.

דוגמא נוספת שמובאת בסרטון היא של ראמז סלי אבו סלים, ששוחרר בפברואר 2003 ובאותה שנה הוא ביצע פיגוע התאבדות בקפה הילל בירושלים, פיגוע בו נרצחו שבעה ישראלים.

עוד מובא לדוגמא לואי ראאד ברגותי שהשתחרר מהכלא בחודש מרץ 2003 ואחרי חצי שנה בלבד, בחודש בספטמבר של אותה שנה, הוא ביצע פיגוע התאבדות בצריפין ובו נרצחו תשעה ונפצעו שמונה עשר.

"כל הפיגועים האלו ועוד מאות פיגועים רצחניים ביותר נעשו על ידי מחבלים ששוחררו במסגרת כל מיני עסקאות," אומרים בפורום תקווה, "אם ישראל תשחרר מחבלים, השבעה באוקטובר תיראה כמו מתקפה קטנה אל מול האפוקליפסה שתהיה פה."

- פרסומת -

"שוב ירצחו יאנסו וישרפו ולא רק את תושבי העוטף, את כולנו, זה לא סרט אימה זו המציאות, לא משחררים מחבלים", קובעים חברי הפורום, המונה מאות פעילים ובהם גם בני משפחות החטופים שברצועת עזה.