משרד עורכי דין רשלנות רפואית

ישנם מצבים שונים בהם עלולה להיות רשלנות רפואית מצד רופאים כלפי המטופלים. רשלנות זו עלולה לגרום לנזקים משמעותיים בחיי המטופלים ולכן היא מסוכנת. במצב כזה תוכלו לתבוע את הרופא המטפל או המקום בגין רשלנות רפואית. כדאי להיעזר בסיוע של עורכי דין המתמחים בתחום של רשלנות רפואית. מה יכולה להיקרא רשלנות רפואית? מה תוכלו לעשות? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

צילום: pixabay

מהי רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא מצב בו הרופא המטפל או האחות או בכלל איש צוות רפואי, נותן שירות או טיפול בצורה לא זהירה המצופה מימנו. בעקבות זאת נגרם נזק למטופל שלא היה אמור להיות חלק מהתהליך הטיפולי ונגרם רק בשל ההתייחסות של המטפל שלא כמו שצריך. ניתן לחלק את מקרי הרשלנות לשלוש קטגוריות.

מצב של רשלנות בו המטפל לא התנהל כמו שמצופה מימנו בצורה סטנדרטית. לדוגמא הוא לא הפנה מטופל לצילום במידה והיה צורך בכך. שנית, זהו מצב בו יש רשלנות מצד המטפל באבחנה של המטופל. כאשר הוא חייב לאבחן את המטופל בצורה מדוקדקת וצריך לאבחן את הדברים לפי עובדות ולא השערות.

הרשלנות השלישית קשורה בידוע של המטופל במה שקורה. במצב כזה הרופא לא עדכן את המטופל בכלל הדברים ולא נתן לו הדבר על דרכי הטיפול האפשרויות כדי שיחליט הוא בדרך הנכונה.

מה תעשו לאחר מכן?

במידה ואתם חושדים שנעשתה רשלנות רפואית במקרה שלכם, כדאי להיעזר במשרד של עורכי דין על מנת שיסייע לכם לתבוע את המטפל בגין רשלנות רפואית, בבית המשפט. תוכלו להיעזר לדוגמא במשרד לעורכי דין של עו"ד אסף פוזנר המתמחה הן בתחום הנזיקין והן בתחום של רשלנות רפואית. כך הם יוכלו לעזור לכם להתנהל מול בית המשפט ולייצג אתכם בתיק במידת הצורך.

- פרסומת -

חשוב לשמור את כל המסמכים הקשורים לטיפול הרפואי, גם לפני שגיליתם את הרשלנות עצמה. באופן זה תוכלו להביא הוכחות לבית המשפט ועובדות חותכות לגבי הדברים.

בסיכומו של דבר

רשלנות רפואית יכולה לקרות לעיתים ולכן חשוב להיות מודעים לה. זהו מצב בו איש הצוות הרפואי בין אם רופא ובין אם אחות או איש צוות אחר, לא נתן את הטיפול הראוי והמצופה מימנו. כאשר לדוגמא לא אבחן כמו שצריך, לא שיתף את המטופל בדברים וכן, לא התנהג כפי במצופה מימנו. במצב כזה ניתן להסתייע בעורך דין שיעזור לכם להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית לבית המשפט וכך לנסות לקבל את מה שמגיע לכם.