מתנדבי האגודה להתנדבות בצפון שותפים לשבת העולמית

קרדיט: ריפטין אלכס

השבת התקיים בארץ ובעולם "פרויקט השבת", המכונה השבת העולמית, מיזם מיסודו של הרב דוקטור וורן גולדשטיין, רבה הראשי של דרום אפריקה, המיזם קורא ליהודים מכל העולם לשמור יחד שבת אחת. בני ובנות השירות של האגודה להתנדבות לקחו חלק משמעותי במגוון פרויקטים במרחבי הצפון- מהפרשת חלה המונית, לצד הפרשות חלה פרטיות עם קשישים, וחלוקת 1,000 ערכות של חלות אצבע בטירת הכרמל, קבלת שבת וחלוקת נרות בגרעין יקנעם, וחלוקת ממתקים בעפולה, דרך אפיית עוגות לשכנים של מתנדבי האגודה ועד לסעודת שבת משותפת והבדלות מוזיקליות.

 ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "בכוחה של השבת לאחד ולקרב בין חלקי העם, רגע של מנוחה, ללא רעשי רקע, שמאפשר שיח אמיתי וכן"

בתמונה: אלישבע גולד, דפנה הורנווג, רות נעמן וטליה לויד בנות השירות של האגודה להתנדבות בגרעין כרמיאל שלקחו חלק, יחד עם קהילת מבראשית, לקראת השבת העולמית בהפרשת חלה עם מאות נשים, והתאחדו סביב שולחן השבת לסעודת חגיגית ומקרבת עם למעלה מ-400 משפחות מגוונות מכל חלקי העם. הבנות עזרו בארגון, בעריכה ובפינוי, ובעצם בכל מה שהיה נדרש להצלחת האירוע.

קרדיט: ריפטין אלכס

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "בכוחה של השבת לאחד ולקרב בין חלקי העם, רגע של מנוחה, ללא רעשי רקע, שמאפשר שיח אמיתי וכן – מברך את הפעילות של מתנדבי האגודה להתנדבות סביב השבת העולמית, פעילות יפה ומושקעת שהיא תוצר של המטרה הגדולה שלנו באגודה להתנדבות – חיזוק החוסן החברתי במדינה"

- פרסומת -